Rețeaua de magazine de proximitate LaDoiPași, franciză dezvoltată de METRO România, a deschis 60 de magazine într-o singură zi și a depășit pragul de 2.400 de magazine, potrivit unui comunicat de presă al companiei.
„Inaugurarea simultană a 60 de magazine reflectă interesul crescut al pieței pentru acest model de business și capacitatea noastră de a răspunde unui volum mare de cereri”, a declarat Irinel Popescu, Sales & Operations Director, METRO Romania.
Potrivit companiei, cele 60 de magazine noi sunt prezente atât în mediul urban, cât și în cel rural. La finalul anului, METRO estimează că franciza LaDoiPași va depăși pragul de 2500 de magazine.
„Magazinele au suprafețe medii cuprinse între 80 și 120 mp și propun un mix de produse alimentare și non-alimentare care variază în funcție de profilul local, selecția fiind realizată pe baza unei analize minuțioase a obiceiurilor de consum specifice comunităților cărora li se adresează. În medie sunt între 3.500 – 7.000 de produse expuse la raft, cu prețuri accesibile, de la produse de bază, la legume și fructe, carne”, transmite comunicatul.