Rețeaua de magazine de proximitate LaDoiPași, franciză dezvoltată de METRO România, a deschis 60 de magazine într-o singură zi și a depășit pragul de 2.400 de magazine, potrivit unui comunicat de presă al companiei.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

„Inaugurarea simultană a 60 de magazine reflectă interesul crescut al pieței pentru acest model de business și capacitatea noastră de a răspunde unui volum mare de cereri”, a declarat Irinel Popescu, Sales & Operations Director, METRO Romania.

Potrivit companiei, cele 60 de magazine noi sunt prezente atât în mediul urban, cât și în cel rural. La finalul anului, METRO estimează că franciza LaDoiPași va depăși pragul de  2500 de magazine.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

„Magazinele au suprafețe medii cuprinse între 80 și 120 mp și propun un mix de produse alimentare și non-alimentare care variază în funcție de profilul local, selecția fiind realizată pe baza unei analize minuțioase a obiceiurilor de consum specifice comunităților cărora li se adresează. În medie sunt între 3.500 – 7.000 de produse expuse la raft, cu prețuri accesibile, de la produse de bază, la legume și fructe, carne”, transmite comunicatul.