Automobili Lamborghini a anunțat că a livrat un număr record de 8.405 de vehicule la nivel global anul trecut, în creștere cu 13%, inclusiv un avans de 11% în SUA, unde a livrat 2.472 de vehicule.
La nivel global, SUV-ul Urus a reprezentat 60% dintre vânzările mărcii anul trecut, Huracan reprezentând 31%, iar Aventador contribuind cu restul.
Marca, o unitate a grupului Volkswagen, susține că Europa, Orientul Mijlociu și Africa sunt împreună cea mai bună regiune în ceea ce privește procentul din vânzările totale. În general, regiunea a crescut cu 12%, urmată de America de Nord și de Sud și Asia-Pacific, care au crescut ambele cu 14%.
„Acest record ne-a confirmat patru factori: soliditatea planului nostru strategic, reputația internațională remarcabilă a mărcii noastre, competența și pasiunea oamenilor noștri și profesionalismul și dinamismul excepțional de care au dat dovadă cei 173 de dealeri din 52 de piețe, care au continuat să investim alături de noi într-un moment dificil și incert”, a declarat Stephan Winkelmann, CEO al Automobili Lamborghini.
Winkelmann a spus că Lamborghini intenționează să dezvăluie patru produse noi în 2022, în timp ce își hibridizează complet gama până în 2024.