Listă de așteptare înainte de lansare pentru Daze, o aplicație de mesagerie bazată pe inteligență artificială, pentru generația Z

Daze Sursa imagine: yahoo

Pe TikTok, cel mai popular videoclip al Daze a fost vizionat de 8 milioane de ori. Pe TikTok și Instagram, startup-ul din spatele unei noi aplicații de mesagerie destinată generației Z a înregistrat aproximativ 48 de milioane de vizualizări combinate, relatează platforma de specialitate Techcrunch. Înainte de lansare, lista de așteptare a aplicației este deja plină cu aproximativ 156 000 de înscrieri.

Cererea pentru această alternativă de nouă generație la iMessage și WhatsApp nu este determinată de vreun influencer care vorbește frumos sau de publicitatea plătită, ci pur și simplu de videoclipuri demonstrative ale aplicației în acțiune, care au impresionat un public tânăr.

Fondată de Willem Simons, antreprenor în serie cu sediul în New York, Daze oferă o aplicație de mesagerie cu stil liber care se inspiră din social media. La fel ca și crearea unei povești pe Instagram folosind o varietate de fonturi, stiluri, grafică și multe altele, discuțiile utilizatorilor nu mai sunt limitate la bule albastre și verzi. În schimb, mesajele multicolore pot pluti pe ecran, completate de fotografii, grafică, autocolante, GIF-uri, desene, fundaluri decorate și multe altele.

Analize Economedia

salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda

În plus, aplicația utilizează în prezent AI pentru a ajuta la alimentarea unora dintre instrumentele sale creative; intenționează să integreze în profunzime mai multe tehnologii bazate pe AI în viitor.

„Scopul nostru cu Daze a fost de a face un messenger complet de caracteristici care este competitiv cu iMessage, WhatsApp, etc., având în același timp o suită de caracteristici foarte distractive și creative”, a declarat Simons pentru TechCrunch. „Puteți tasta rapid un mesaj și apăsați trimite, sau trageți mesajul oriunde în chat. Este ușor de utilizat și utilitar, dar și foarte liber și neconstrâns.”

Aceasta nu este prima dată când Simons experimentează cu această idee. Timp de mai mulți ani, până în 2022, el a lucrat la o aplicație cu o vibrație similară numită Muze. La fel ca Daze, Muze a reproiectat mesageria mobilă ca o pânză de formă liberă pentru creativitate, cu un set similar de instrumente. Însă, în timp ce Muze a fost fondată de Simons împreună cu Douglas Witte și Grant Davis, cu Fenner Stevens în calitate de CEO, Daze este exclusiv proiectul lui Simons.

Noua aplicație, care este un pivot de la începuturile Daze ca un calendar social, a fost construită în întregime în React Native pentru a se asigura că poate fi lansată simultan pe iOS și Android. Lansarea Daze este programată pentru 4 noiembrie. Înainte de aceasta, aplicația a fost testată timpuriu cu aproximativ 1 400 de utilizatori beta doar pe bază de invitație.

În timp ce măsurătorile beta trebuie încă să fie dovedite în lumea reală, o cifră promițătoare împărtășită de o sursă familiarizată cu testele companiei indică faptul că retenția de 60 de zile a Daze pentru persoanele care au trimis un mesaj pe aplicație este mai mare de 50%.

Nu este surprinzător faptul că această formă liberă de mesagerie este înclinată spre tineri, majoritatea testerilor încadrându-se în segmentul demografic 13-22 de ani, notează Simons.

Echipa startup-ului, formată din șapte angajați cu normă întreagă și unul cu jumătate de normă, se află în mare parte în New York, doar câteva persoane lucrând de la distanță.

Înainte de lansare, Daze a strâns fonduri în valoare de 5,7 milioane de dolari de la a16z, Kindred Ventures, Alpaca Ventures, Uncommon Projects, Betaworks, Maveron, 35 Ventures, New Wave, Antoine Martin și alții.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: