Luxul continuă să câștige. Ferrari înregistrează profituri record pe măsură ce crește numărul de cumpărători de super-mașini

ferrari sursa foto: Pexels

Producătorul auto de lux Ferrari a raportat profituri trimestriale record și și-a crescut previziunile pentru anul acesta, pe măsură ece clienții cheltuiesc mai mult pe funcții personalizate pentru super-mașinile lor, scrie Financial Times

Marca italiană este cel mai nou producător de lux și supercaruri care a înregistrat câștiguri mai mari, după ce atât Lamborghini, cât și Bentley au raportat o profitabilitate record.

Veniturile și profiturile Ferrari au crescut la niveluri record pe baza noilor modele și a vânzărilor către Americi și China în timpul celui de-al doilea trimestru.

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

Numărul de mașini vândute a crescut cu 29%, până la 3.455, în timp ce profitul net a crescut cu 22%, până la 251 de milioane de euro, iar veniturile au crescut cu 25%, până la 1,3 miliarde de euro.

Ferrari se așteaptă acum la venituri de 4,9 miliarde de euro pentru anul acesta, în loc de 4,8 miliarde de euro anterior, cu profituri înainte de impozitare între 1,15 miliarde de euro și 1,18 miliarde de euro, în creștere de la 1,1 miliarde de euro la 1,15 miliarde de euro.

Compania a spus că „contribuția mai puternică a personalizărilor” a contribuit la creșterea perspectivelor sale, în ciuda încetării producției pentru mai multe dintre mașinile sale cu marjă mai mare.

Deși percepe mai mult pentru modelele actuale, iar clienții plătesc pentru funcții suplimentare, compania a spus că acest lucru nu va compensa o scădere a veniturilor din încheierea vânzării modelelor Monza SP1 și SP2, care au costat mai mult de 1 milion de euro fiecare.

Cea mai mare parte a creșterii Ferrari în timpul trimestrului a provenit din livrările modelelor Portofino M și F8. Livrările au fost determinate de o creștere cu 62% a vânzărilor în regiunea Americii, până la 1.053 de mașini și de o mai mult decât dublare a vânzărilor către China, Hong Kong și Taiwan.

Aproximativ 17% din mașinile vândute erau cele trei modele hibride.

Ferrari, care intenționează să lanseze prima sa mașină electrică cu baterie în 2025, se așteaptă ca 40% din gama sa să fie complet electrică până la sfârșitul deceniului.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: