Mărcile Stellantis Opel, Citroën și Peugeot oferă acum versiunile modelelor lor de furgonete doar cu propulsie complet electrică.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

La Opel, clienții pot comanda acum modelele Combo Life, Vivaro Combi și Zafira Life exclusiv ca BEV. La Citroën, acest lucru este valabil pentru autoturismul Berlingo și SpaceTourer, iar la Peugeot pentru Rifter, Traveller și Expert.

Cele trei mărci Stellantis au anunțat că versiunile de tracțiune cu motoare cu ardere internă, care au fost și ele disponibile până acum, nu mai sunt incluse în gama de modele de autoturisme. Pentru versiunile de vehicule comerciale, care sunt folosite de comercianți sau de serviciile de livrare, de exemplu, motorina va rămâne în gamă – dar nu se știe pentru cât timp.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

„Nu există nicio alternativă la electrificare”, spune CEO-ul Opel, Uwe Hochgeschurtz. „În viitor, Opel va câștiga și mai multă tracțiune cu inovații ecologice. Și ceea ce ne arată foarte clar din nou schimbarea rapidă: Din 2024, vom oferi o versiune electrificată a fiecărui model Opel, fără excepție. Cu alte cuvinte, succesorii Crossland și Insignia vor fi și ei electrificați.”

Hochgeschurtz a reafirmat, de asemenea, obiectivul deja stabilit sub predecesorul său Michael Lohscheller, conform căruia Opel va vinde mașini electrice cu baterie în Europa din 2028.

Toate modelele menționate mai sus folosesc baza EMP2, care a fost dezvoltată în zilele PSA. Motorul electric de 100 kW este furnizat de Vitesco Technologies. La break-urile cu acoperiș înalt, sistemul de propulsie electrică este combinat exclusiv cu o baterie de 50 kWh, în timp ce la monovolumele 75 kWh este disponibil și opțional pentru variantele cu ampatament mai lung.

Pentru versiunile de vehicule comerciale ale microbuzelor, Stellantis oferă acum și o propulsie electrică cu celulă de combustie. Această unitate nu este menționată în comunicările privind modelele de autoturisme și nici nu au existat declarații până în prezent că unitatea FCEV va fi oferită și în modelele de autoturisme pentru clienții particulari.

Conversia la propulsoare pur electrice a fost confirmată până acum doar pentru Opel, Peugeot și Citroën. Cu toate acestea, microbuzul va fi oferit și ca Toyota Proace Verso Electric și în curând ca Fiat Ulysse. Deocamdată nu se știe dacă conversia la o unitate electrică va fi finalizată și aici.