Mărcile Opel, Citroen și Peugeot vor vinde doar modele electrice ale furgonetelor din gamă

fiat Sursa foto: Stellantis

Mărcile Stellantis Opel, Citroën și Peugeot oferă acum versiunile modelelor lor de furgonete doar cu propulsie complet electrică.

La Opel, clienții pot comanda acum modelele Combo Life, Vivaro Combi și Zafira Life exclusiv ca BEV. La Citroën, acest lucru este valabil pentru autoturismul Berlingo și SpaceTourer, iar la Peugeot pentru Rifter, Traveller și Expert.

Cele trei mărci Stellantis au anunțat că versiunile de tracțiune cu motoare cu ardere internă, care au fost și ele disponibile până acum, nu mai sunt incluse în gama de modele de autoturisme. Pentru versiunile de vehicule comerciale, care sunt folosite de comercianți sau de serviciile de livrare, de exemplu, motorina va rămâne în gamă – dar nu se știe pentru cât timp.

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

„Nu există nicio alternativă la electrificare”, spune CEO-ul Opel, Uwe Hochgeschurtz. „În viitor, Opel va câștiga și mai multă tracțiune cu inovații ecologice. Și ceea ce ne arată foarte clar din nou schimbarea rapidă: Din 2024, vom oferi o versiune electrificată a fiecărui model Opel, fără excepție. Cu alte cuvinte, succesorii Crossland și Insignia vor fi și ei electrificați.”

Hochgeschurtz a reafirmat, de asemenea, obiectivul deja stabilit sub predecesorul său Michael Lohscheller, conform căruia Opel va vinde mașini electrice cu baterie în Europa din 2028.

Toate modelele menționate mai sus folosesc baza EMP2, care a fost dezvoltată în zilele PSA. Motorul electric de 100 kW este furnizat de Vitesco Technologies. La break-urile cu acoperiș înalt, sistemul de propulsie electrică este combinat exclusiv cu o baterie de 50 kWh, în timp ce la monovolumele 75 kWh este disponibil și opțional pentru variantele cu ampatament mai lung.

Pentru versiunile de vehicule comerciale ale microbuzelor, Stellantis oferă acum și o propulsie electrică cu celulă de combustie. Această unitate nu este menționată în comunicările privind modelele de autoturisme și nici nu au existat declarații până în prezent că unitatea FCEV va fi oferită și în modelele de autoturisme pentru clienții particulari.

Conversia la propulsoare pur electrice a fost confirmată până acum doar pentru Opel, Peugeot și Citroën. Cu toate acestea, microbuzul va fi oferit și ca Toyota Proace Verso Electric și în curând ca Fiat Ulysse. Deocamdată nu se știe dacă conversia la o unitate electrică va fi finalizată și aici.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: