Marks & Spencer (M&S) dă în judecată Aldi, pe care-l acuză de faptul că prăjitura Cuthbert the Caterpillar încalcă marca sa Colin the Caterpillar, relatează BBC, citat de News.ro

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

M&S susţine că asemănarea celor două produse îi determină pe consumatori să creadă că au acelaşi standard şi profită de pe urma reputaţiei sale.

M&S a depus săptămâna aceasta o plângere în baza proprietăţii intelectuale la Înalta Curte.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

Supermarketul cere Aldi să scoată produsul de la vânzare şi să nu mai vândă nicidată nimic asemănător.

El deţine trei mărci Colin, care, în opinia sa, are un caracter şi o reputaţie distinctive.

Produsul a fost lansat în urmă cu 30 de ani, iar felul în care arată nu a mai fost schimbat în mod substanţial din 2004, cu excepţia unor adaptări de Halloween şi Crăciun şi unor produse similare, precum Connie the Caterpillar.

”Noi ştim cât de specială este marca M&S pentru clienţii noştri şi că ei se aşteaptă numai la ceea ce este mai bun de la noi (…). Astfel, dorim să-i protejăm pe Colin, pe Connie şi să ne protejăm reputaţia noastră de prospeţime, calitate, inovaţie şi valoare”, declară un purtător de cuvânt.

Colin se află în centrul unui parteneriat în lupta împotriva cancerului cu asociaţia de caritate Macmillan, iar M&S a creat un produs Colin pentru evenimentul anual de strângere de fonduri World’s Biggest Coffee Morning.

Prăjitura este un pandişpan cu lapte, ciocolată şi cremă de unt, acoperit cu ciocolată şi cu o faţă care zâmbeşte.

M&S este primul retailer care a vândut o prăjiturăîn formă de omidă, iar numeroase alte supermarketuri şi-au creat produse similare: Waitrose – Cecil, Sainsbury – Wiggles, Tesco – Curly şi Asda – Clyde the Caterpillar.