McDonald’s va reduce numărul de angajaţi administrativi, dar va mări numărul restaurantelor

McDonald's Sursă foto: Unsplash

Lanţul de fast-fooduri McDonald’s va reduce numărul de angajaţi din birouri şi va construi mai multe restaurante, ca parte a unei strategii de afaceri actualizate, transmite Reuters, potrivit News.ro.

Noul plan, anunţat săptămâna trecută într-o scrisoare a directorului executiv Chris Kempczinski către angajaţii din întreaga lume şi văzut de Reuters, cere companiei cu sediul în Chicago să anuleze sau să „deprioritizeze” unele iniţiative, accelerând totodată dezvoltarea magazinelor.

Acest lucru ar putea duce la concedieri în unele zone şi la extindere în altele, a spus compania.

Analize Economedia

retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu
calculator, job, grafice
automotive foto 2
Victor Moraru si Marian Neacsu
oameni bagaje
multime, oameni, populatie, demografic, trecere de pietoni
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
bani, lei, finante, bancnote
bani, lei, finante, bancnote, bani numarati, impozit, taxe
Vladimir Putin, Xi Jinping, presedinte, rusia, china, moscova, kremlin, beijing, presedinte, china, rusia
bani, finante, lei, financiar, deficit
Gameloft Romania Cluj Napoca
onrc, registrul comertului
onrc, registrul comertului
Jerome Powell, FED
sticle vin
turism calatorii bani
Euro bani fonduri cheltuieli risipă fraude
bani, lei, finante, bancnote, bani numarati
Borhanci_Bazin-de-inot_01
Luca
onrc, registrul comertului
Pod Argeș Grădiștea București Giurgiu
bani, finante, lei, financiar, deficit
aeroport iasi plecari

„Ne vom uita la strategia şi valorile noastre, pentru a ghida modul în care luăm acele decizii şi sprijinim fiecare membru al companiei care va fiafectat”, se spune în scrisoare, adăugând că McDonald’s va începe să anunţe deciziile cheie până pe 3 aprilie.

McDonald’s a depăşit estimările privind vânzările şi profitul, în ultimele sale rezultate trimestriale, publicate în octombrie, datorită preţurile mai mari ale meniurilor şi traficului crescut al clienţilor obosiţi de inflaţie, care caută mese mai puţin costisitoare.

Vânzările sale globale în termeni comparabili au crescut cu 9,5% în trimestrul al treilea.

La fel ca alte lanţuri de fast-fooduri, McDonald’s a crescut preţurile meniurilor pentru a ţine pasul cu creşterea costurilor mărfurilor şi forţei de muncă.

Vânzările şi profiturile puternice ale McDonald’s înseamnă, de asemenea, că acesta, ca şi alte câteva lanţuri de restaurante, inclusiv Starbucks şi Chipotle Mexican Grill, se poate lansa în planuri mari de expansiune.

McDonald’s nu a oferit cifre pentru câte magazine noi vrea să construiască compania. Acum, de asemenea, intenţionează să eficientizeze tehnologia – inclusiv programele sale de fidelitate, şi dezvoltarea meniului pentru a utiliza mai rapid noile produse la nivel global.

Kempczinski a promovat, de asemenea, câţiva directori şi a creat un nou rol de director pentru transformare, a spus în scrisoarea sa.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: