McDonald’s va reduce numărul de angajaţi administrativi, dar va mări numărul restaurantelor

McDonald's Sursă foto: Unsplash

Lanţul de fast-fooduri McDonald’s va reduce numărul de angajaţi din birouri şi va construi mai multe restaurante, ca parte a unei strategii de afaceri actualizate, transmite Reuters, potrivit News.ro.

Noul plan, anunţat săptămâna trecută într-o scrisoare a directorului executiv Chris Kempczinski către angajaţii din întreaga lume şi văzut de Reuters, cere companiei cu sediul în Chicago să anuleze sau să „deprioritizeze” unele iniţiative, accelerând totodată dezvoltarea magazinelor.

Acest lucru ar putea duce la concedieri în unele zone şi la extindere în altele, a spus compania.

Analize Economedia

salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda

„Ne vom uita la strategia şi valorile noastre, pentru a ghida modul în care luăm acele decizii şi sprijinim fiecare membru al companiei care va fiafectat”, se spune în scrisoare, adăugând că McDonald’s va începe să anunţe deciziile cheie până pe 3 aprilie.

McDonald’s a depăşit estimările privind vânzările şi profitul, în ultimele sale rezultate trimestriale, publicate în octombrie, datorită preţurile mai mari ale meniurilor şi traficului crescut al clienţilor obosiţi de inflaţie, care caută mese mai puţin costisitoare.

Vânzările sale globale în termeni comparabili au crescut cu 9,5% în trimestrul al treilea.

La fel ca alte lanţuri de fast-fooduri, McDonald’s a crescut preţurile meniurilor pentru a ţine pasul cu creşterea costurilor mărfurilor şi forţei de muncă.

Vânzările şi profiturile puternice ale McDonald’s înseamnă, de asemenea, că acesta, ca şi alte câteva lanţuri de restaurante, inclusiv Starbucks şi Chipotle Mexican Grill, se poate lansa în planuri mari de expansiune.

McDonald’s nu a oferit cifre pentru câte magazine noi vrea să construiască compania. Acum, de asemenea, intenţionează să eficientizeze tehnologia – inclusiv programele sale de fidelitate, şi dezvoltarea meniului pentru a utiliza mai rapid noile produse la nivel global.

Kempczinski a promovat, de asemenea, câţiva directori şi a creat un nou rol de director pentru transformare, a spus în scrisoarea sa.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: