Mercedes-Benz recheamă peste 290.000 de vehicule în SUA, din cauza problemelor de frânare

mercedes benz, eqs, masina electrica Sursa foto: Mercedes Benz

Divizia din Statele Unite a Mercedes-Benz recheamă 292.000 de vehicule ML, GL şi R-Class, fabricate între 2006 şi 2012, din cauza problemelor de frânare, îndemnând proprietarii înceteze imediat să le mai conducă, transmite Reuters, citat de News.ro.

Administraţia Naţională pentru Siguranţa Traficului pe Autostrăzi (NHTSA) a declarat că producătorul german de automobile a emis o rechemare voluntară, avertizând proprietarii vehiculelor să nu le mai conducă, din cauza servofrânelor care ar putea fi corodate, ceea ce le-ar putea afecta grav capacitatea de frânare, crescând riscul unui accident.

Mercedes-Benz SUA a declarat că nu au existat accidente, răniri sau decese legate de această problemă.

Analize Economedia

salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda

Compania a spus că va oferi remorcare gratuită proprietarilor vehiculelor afectate. Dacă este necesară o reparaţie, un dealer Mercedes va ajuta la asigurarea transportului alternativ.

NHTSA a spus că vehiculele care nu prezintă coroziune avansată vor putea continua să fie conduse fără nicio acţiune ulterioară, în timp ce vehiculele cu coroziune avansată vor avea un test suplimentar.

Vehiculele care trec testul vor putea fi conduse până la doi ani, dar se vor întoarce apoi pentru o reparaţie suplimentară, în timp ce cele care nu trec testul vor necesita înlocuirea servofrânelor.

NHTSA a spus că, în cazuri rare de coroziune foarte severă, ”o manevră de frânare deosebit de puternică sau puternică ar putea provoca daune mecanice la servofrână, prin care legătura dintre pedala de frână şi sistemul de frână s-ar distruge”.

În acest caz, „nu ar fi posibilă încetinirea sau oprirea vehiculului prin frâna de serviciu”.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: