Divizia din Statele Unite a Mercedes-Benz recheamă 292.000 de vehicule ML, GL şi R-Class, fabricate între 2006 şi 2012, din cauza problemelor de frânare, îndemnând proprietarii înceteze imediat să le mai conducă, transmite Reuters, citat de News.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Administraţia Naţională pentru Siguranţa Traficului pe Autostrăzi (NHTSA) a declarat că producătorul german de automobile a emis o rechemare voluntară, avertizând proprietarii vehiculelor să nu le mai conducă, din cauza servofrânelor care ar putea fi corodate, ceea ce le-ar putea afecta grav capacitatea de frânare, crescând riscul unui accident.

Mercedes-Benz SUA a declarat că nu au existat accidente, răniri sau decese legate de această problemă.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

Compania a spus că va oferi remorcare gratuită proprietarilor vehiculelor afectate. Dacă este necesară o reparaţie, un dealer Mercedes va ajuta la asigurarea transportului alternativ.

NHTSA a spus că vehiculele care nu prezintă coroziune avansată vor putea continua să fie conduse fără nicio acţiune ulterioară, în timp ce vehiculele cu coroziune avansată vor avea un test suplimentar.

Vehiculele care trec testul vor putea fi conduse până la doi ani, dar se vor întoarce apoi pentru o reparaţie suplimentară, în timp ce cele care nu trec testul vor necesita înlocuirea servofrânelor.

NHTSA a spus că, în cazuri rare de coroziune foarte severă, ”o manevră de frânare deosebit de puternică sau puternică ar putea provoca daune mecanice la servofrână, prin care legătura dintre pedala de frână şi sistemul de frână s-ar distruge”.

În acest caz, „nu ar fi posibilă încetinirea sau oprirea vehiculului prin frâna de serviciu”.