Ministerul Turismului colaborează cu asociații pentru a promova România în rândul tinerilor din toată lumea

turism romania castelul bran foto pixabay

Ministerul Antreprenoriatului și Turismului (MAT) colaborează împreună cu Asociația Europeană pentru Mobilitate (AEM) și Asociația pentru Sprijinirea Tinerilor, Studenților și Profesorilor (APSTSP) pentru creșterea notorietății României ca destinație turistică în rândul tinerilor care dețin o legitimație European Youth Card și/sau International Studenty Identity Card, potrivit unui anunț al ministerului.

„Tinerii din întreaga lume sunt invitați să descopere România, o destinație ofertantă și accesibilă! Pe lângă experiențele antrenante oferite de orașele și stațiunile locale sau naționale, în vacanțele de tip city-break sau turism festivalier, un rol important în procesul de cunoaștere îl joacă și schimbul cultural. Călătorind, elevii și studeții pot lega prietenii, iar aceste relații reprezintă fundamentul în înțelegerea frumuseții diferențelor și asemănărilor dintre modalitățile de gândire și trai ale unor societăți diferite”, a declarat ministrul antreprenoriatului și turismului, Constantin-Daniel Cadariu.

European Youth Card este o legitimație destinată tinerilor din Europa care aduce numeroase beneficii posesorilor săi, atât în țara de origine, dar și atunci când călătoresc în restul țărilor de pe continent. În prezent, peste 6 milioane de tineri cu vârste cuprinse între 12 și 30 de ani dețin această legitimație, iar 38 de țări sunt partenere.

International Studenty Identity Card este singura legitimație recunoscută oriunde în lume, care atestă statutul de elev în ciclul gimnazial, licean, student, masterand sau doctorand și care le oferă acestora cele mai eficiente modalități de accesare a serviciilor de interes. Peste 6 milioane de tineri, cu vârste de până la 30 de ani, dețin legitimația, iar 130 de țări sunt partenere. Inițiativa aparține UNESCO.

În urma protocolului de colaborare încheiat, MAT va pune la dispoziția AEM și APSTSP o serie de materiale audiovizuale, care evidențiază atractivitatea destinației România, cu accent pe activități, aventură, city-break și turism rural, cu scopul promovării acestora în mediul online, pe platformele digitale ale partenerilor, precum și în cadrul altor acțiuni de interes.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *