Ministrul Turismului, Constantin-Daniel Cadariu, a declarat că i se pare scump pe litoralul Mării Negre şi nu îşi explică cum o parte dintre români preferă aceste locuri scumpe. Despre logo-ul de ţară, Cadariu se întreabă de ce timp de 10-12 ani nu a fost folosit.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Întrebat dacă i se pare scump pe litoralul Mării Negre, Daniel Cadariu a declarat, duminică, la emisiunea Insider politic de la Prima TV, că este scump ”în anumite situaţii”.

”În anumite situaţii, da. Şi nu îmi explic cum o anumită parte dintre români preferă la anumite preţuri, în anumite locaţii, să meargă în concediu. Concluzia mea e doar că îşi permit că altfel nu înţeleg”, a declarat Cadariu.

Analize Economedia

România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA

Acesta s-a referit şi la logo-ul de ţară şi s-a întrebat de ce nu s-a folosit timp de 10-12 ani.

”Este logo şi brandul de ţară al României. La vremea respectivă s-au cheltuit 30 milioane de euro, bani europeni, prognoza fiind pe 70 de milioane, dar diferenţa nu s-a mai cheltuit. S-au cheltuit 30 milioane de euro pentru a decide, pentru România, un logo, un brand de ţară şi acţiuni de promovate. Mă întreb de ce de 10-12 ani un bun al României nu este folosit. Am făcut două demersuri. Am emis un ordin în care am instituit obligativitatea ca în toate structurile de primire turistică din România, sunt 18.300 clasificate, vor fi obligate să afişeze logo şi brandul. În paralel am emis un alt ordin de ministru şi am constituit un consiliu de logo naţional, în care am chemat toţi specialiştii, patronate, sindicate, pentru a se pronunţa, cum revigorăm folosirea brandului”, a declarat Daniel Cadariu.

sursa: News.ro, sursa foto: Info Sud-Est