Minus 220.000 de vehicule pentru producția Stellantis în Italia, din cauza crizei semiconductorilor

stellantis Sursa foto: Stellantis

O criză globală a aprovizionării cu semiconductori ar putea costa Stellantis în acest an o producţie mai mică cu până la 220.000 de vehicule în Italia, a avertizat sindicatul FIM CISL, adăugând că acest lucru va marca al cincilea an la rând cu o producţie în scădere în ţară, transmite agenția Reuters, citată de News.ro.

FIM CISL a declarat în raportul său periodic privind producţia grupului în Italia că Stellantis a fabricat 351.890 de vehicule în prima jumătate a acestui an, cu aproape 14% mai puţin faţă de ​​aceeaşi perioadă a anului trecut, uzina cheie din Melfi şi unitatea de fabricare a dubiţelor Sevel fiind cele mai afectate.

Folosind datele pentru prima jumătate a anului şi potenţiala producţie pe întregul an bazată pe comenzile rezervate, sindicatul estimează că Stellantis ar putea pierde între 200.000-220.000 de vehicule în 2022, a declarat Ferdinando Uliano, şeful sindicatului FIM CISL.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

”Este ca şi cum una dintre marile fabrici ale grupului s-ar fi oprit pentru un an”, a spus el, adăugând că situaţia aprovizionării cu cipuri nu se îmbunătăţeşte în acest an şi ar urma să afecteze şi producţia în 2023.

Uliano a spus că factori precum războiul din Ucraina şi întreruperea aprovizionării cu gaze ruseşti către Europa nu vor face decât să înrăutăţească situaţia aprovizionării cu piese pentru industria auto.

Un purtător de cuvânt al Stellantis a refuzat să comenteze datele şi prognozele furnizate de FIM CISL, dar a repetat că producătorul auto a luat decizii cu privire la gestionarea operaţiunilor sale zi de zi, fabrică cu fabrică, de la începutul pandemiei de Covid-19.