Mitiska REIM a deschis un parc de retail de 8.200 mp în Baia Mare și a extins altul din Mediaș cu 8.000 mp

Mitiska-REIM-Baia-Mare-Retail-Park-Romania Sursa foto: Mitiska

Investitorul belgian Mitiska REIM, specializat în dezvoltarea și operarea de parcuri de retail a deschis ieri un nou parc de retail în Baia Mare și deschiderea unei extinderi a unui retail park existent situat în Mediaș.

Dezvoltat în parteneriat cu Square 7 Properties, noul parc comercial Baia Mare are o suprafață brută închiriabilă (GLA) de 8.200 mp și este situat aproape de un supermarket Kaufland. Această nouă dezvoltare include un supermarket Lidl ca o ancoră suplimentară și o combinație de mărci populare de retail, care includ JYSK, Pepco, Kik, DM, C&A, Numero Uno, Tabac Xpress, Sportisimo, Sinsay și SuperZoo.

Dezvoltat pe un amplasament urban care a fost anterior o fabrică de mobilă, amplasamentul oferă parcare pentru 300 de mașini.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Extinderea parcului de retail Mediaș a mărit suprafața comercială a amplasamentului cu 8.000 mp, ajungând în prezent la 9.000 mp. De asemenea, dezvoltat în parteneriat cu Square 7 Properties, site-ul este situat lângă un supermarket Kaufland, cu noi chiriași Altex, C&A, KIK, SuperZoo, Hervis, CCC, New Yorker, Noriel, Sinsay și Tabac Xpress alăturându-se chiriașilor existenți JYSK, Takko, Deichmann, Flanco, DM și Pepco.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Atât parcul de retail din Baia Mare, cât și extinderea Mediaș au fost concepute pentru a obține un punctaj BREEAM „Foarte bine”.

Portofoliul Mitiska REIM în România însumează acum 24 de parcuri de retail, 12 proprietăți primind recent rating BREEAM „Foarte bine”. Ca parte a inițiativelor ESG și de sustenabilitate ale Mitiska REIM, unui total de 20 de parcuri de retail din România vor primi rating-uri BREEAM până la sfârșitul anului 2021, restul de patru parcuri de retail fiind planificate să fie evaluate în anul viitor.

„Noul parc comercial Baia Mare și extinderea Mediaș vor aduce o nouă infrastructură de retail în locațiile lor și vor crea destinații de preferat atât pentru cumpărături esențiale, cât și pentru nevoile zilnice. Credem că locațiile vizate, mixul diversificat de chiriași și abordarea durabilă, în combinație cu tendințele socio-economice pozitive din România, vor continua să conducă oportunitățile de creștere viitoare în portofoliu”, spune Tomas Cifra, Director de Investiții al Mitiska REIM pentru Europa Centrală și de Est.

Atât proiectul de la Baia Mare, cât și cel de la Mediaș au primit finanțare pentru construcție printr-un credit aranjat cu Erste Group Bank AG în martie 2020 pentru întreg portofoliul românesc. Mitiska REIM și-a asigurat o serie de trei oportunități suplimentare de parcuri de retail în România pentru 2022.

„O tendință existentă pe care pandemia a accelerat-o este cea a confortului, deoarece consumatorii au devenit mai orientați spre scop în cumpărături și au ales parcuri cu amănuntul pentru cheltuielile esențiale bazate pe nevoi. . Oferta de parcuri cu amănuntul, care combină supermarketurile pentru alimente zilnice în combinație cu magazine complementare, adesea orientate spre valoare, rămâne foarte eficientă în atragerea consumatorilor”, conchide Sylvie Geuten-Carpentier, Managing Partner al Mitiska REIM.