Netflix a încheiat anul trecut cu 301,63 de milioane de utilizatori la nivel global, după ce a atras 18,91 milioane de noi abonaţi în ultimul trimestru, transmite News.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Cifrele Netflix au fost mult peste aşteptările analiştilor, care vedeau o creştere cu puţin peste 9 milioane de abonaţi. Faţă de anul trecut, creşterea reprezintă 15,9%.

În ultimul trimestru al anului trecut, compania a avut venituri de 10,2 miliarde de dolari, în creştere cu 16% faţă de aceeaşi perioadă din 2023.

Analize Economedia

calcule buget
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant

Pe baza acestor rezultate, Netflix anunţă o nouă scumpire a abonamentelor vândute în Statele Unite, Canada, Argentina şi Portugalia.

Versiunea cu reclame va costa 8 dolari pe lună, în loc de 7 dolari pe lună. Abonamentul standard fără reclame va costa 18 dolari pe lună, de la 15,5 dolari pe lună, în vreme ce abonamentul premium se scumpeşte de la 23 la 25 de dolari pe lună.

Ca de obicei, compania justifică scumpirea prin investiţiile pe care le face în conţinut şi nu exclude alte majorări de preţuri: „Pe măsură ce continuăm să investim în conţinut şi să oferim mai multă valoare abonaţilor noştri, le vom cere ocazional acestora să plătească puţin mai mult”.

Chiar şi cu peste 300 de milioane de abonaţi, încurajaţi de performanţa ultimului trimestru, executivii companiei consideră că Netflix poate creşte şi mai mult.