Netflix va transforma reclamele în campanii difuzate în mai multe episoade

Netflix filme sursa foto: Pexels/ John-Mark Smith

Abonamentul Netflix cu publicitate avea în luna mai peste 5 milioane de abonaţi. Iar platforma intenţionează să profite de această formulă pentru a genera venituri prin publicitate mai bine direcţionată şi mai puţin repetitivă, scrie Financial Times.

Noile formate publicitare ar putea lua forma unor campanii difuzate în mai multe episoade, astfel încât utilizatorii să fie în continuare expuşi la brand, dar cu un spot publicitar diferit.

O astfel de strategie le oferă agenţilor de publicitate şi o viziune pe termen lung. Aceştia se pot gândi la campanii publicitare sofisticate şi diferite.

Analize Economedia

salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda

Un şef al departamentului de publicitate de la Netflix a declarat pentru FT că „mărcile sunt extrem de entuziasmate de ideea de a fi asociate cu conţinutul Netflix şi acum încep să aibă în vedere o inovaţie mult mai mare în jurul acestor noi formate, cu parteneriate mai strategice”.

De la lansarea ofertei de abonament cu reclame, Microsoft a gestionat publicitatea pe Netflix. Rolul Microsoft este de a proiecta şi gestiona platforma pentru agenţii de publicitate care doresc să difuzeze reclame pe Netflix. Alții au adăugat că se așteaptă ca Apple să urmeze Netflix și să introducă publicitatea alături de emisiunile și produsele sale. Netflix și Microsoft au refuzat să comenteze.

Potrivit unei surse din FT, parteneriatul se va încheia probabil la sfârşitul anului viitor. Aceasta este o oportunitate pentru Netflix de a-şi spori capacitatea de inovare.

Potrivit unei alte surse, citată de FT, Netflix ar putea folosi datele sale despre clienţi pentru a crea un marketing mai personalizat: “Astăzi, putem scrie 15 episoade ale unei reclame şi putem garanta că spectatorul le va vedea în ordinea corectă. Aşa că este foarte interesant”.

De asemenea, Netflix ar dori să extindă această strategie de publicitate şi la jocurile sale online. Prima evaluare reală a abonamentelor cu suport publicitar ar putea veni pe 19 iulie, când compania îşi va prezenta rezultatele trimestriale.

 

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: