Nordis Group, precontracte pentru 100 de apartamente din proiectul rezidențial din Mamaia

Mamaia Dune, nordis mamaia Sursa foto: Nordis Group

Dezvoltatorul de ansambluri hoteliere şi rezidenţiale de lux Nordis Group, controlat de omul de afaceri Emanuel Poștoacă, continuă planurile pentru dezvoltarea celui mai mare ansamblu hotelier și rezidențial de pe litoralul românesc Nordis Mamaia, respectiv Mamaia Dune. Componenta rezidențială a proiectului a precontractat peste 100 de unități în aproximativ trei săptămâni de la lansarea oficială. Valoarea acestora se ridică la peste 10 milioane de euro.

Cea mai mare tranzacție înregistrată cu un singur investitor este de 11 unități, în valoare de 1 milion de euro, iar cea mai scumpă unitate vândută către un alt client este un apartament cu un preț de 266.000 de euro + TVA.

Din punctul de vedere al profilului clienților, 98% sunt cumpărători români. Mai mult decât atât, peste 60% dintre ei sunt antreprenori și 50% au până în vârsta de 45 de ani.

Mamaia Dune

Cu o suprafață totală de peste 90.000 de metri pătrați construiți, Mamaia Dune, care vine în completarea ansamblului Nordis Mamaia, este o zonă exclusiv rezidențială cu plajă proprie de peste 16.000 metri pătrați, piscine pentru copii și adulți, spații de joacă pentru copii atât în interior, cât și în exterior, after school, restaurante, cafenele, dar și o zonă de promenadă.

Ansamblul Nordis Dune are și o sală polivalentă cu o capacitate de peste 1.000 de locuri un patinoar deschis în sezonul rece, dar și un casino de pe litoral.

„Avem încă o dată o confirmare a viziunii, a strategiei și a investițiilor făcute până acum în toate proiectele Nordis. Din momentul lansării oficiale a vânzărilor pentru a doua etapă a Nordis Mamaia, respectiv pe data de 2 august și până astăzi, ne bucurăm că am primit un feedback pozitiv. Bineînțeles, ne așteptam la rezultate pozitive, însă, surprinzător a fost timpul record de trei săptămâni în care am precontractat peste 100 de unități. De asemenea, suntem în plin sezon de vară, concedii, o perioadă uniformă în graficele imobiliarelor, care nu înregistrează schimbări notabile. Pentru noi este un vot de încredere din partea clienților deoarece 37% din cumpărători sunt deja clienți existenți Nordis, fapt care nu poate decât să ne stimuleze să ridicăm ștacheta mai sus din punct de vedere al serviciilor pe care le vom oferi clienților, investitorilor și turiștilor”, a declarat Alexandru Mihai, Managing Partner Nordis Group.

Sursa foto: Nordis Group

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *