Platforma bulgărească nPloy, specializată în căutarea online de locuri de muncă, care s-a lansat pe piața locală în februarie anul trecut, anunță că a atras recent o nouă finanțare de aproape 2 milioane euro în extinderea platformei pe piețele din România și Bulgaria, potrivit unui comunicat de presă al companiei.
În prezent, platforma nPloy transmite că are pe piața din România peste 170.000 de utilizatori activi și colaborează cu peste 1200 de companii din regiunea Europei Centrale și de Est, care își postează anunțurile de angajare.
„Printre obiectivele noastre viitoare se numără dezvoltarea unor funcționalități analitice care vor oferi informații în timp real despre tendințele pieței muncii, lucru care va îmbunătăți transparența și accesibilitatea atât pentru companii, cât și pentru candidați”, afirmă Konstantin Tsonev, co-fondator nPloy.
Noul capital de investiții va fi folosit strategic pentru implementarea unei strategii de marketing ample, cu obiectivul de a crește baza de candidați cu peste 300% în România în următorii doi ani. Platforma își propune să își consolideze poziția ca alegerea preferată pentru industriile BPO și IT și are în plan intrarea pe o nouă piață în 2025.