Platforma bulgărească nPloy, specializată în căutarea online de locuri de muncă, care s-a lansat pe piața locală în februarie anul trecut, anunță că a atras recent o nouă finanțare de aproape 2 milioane euro în extinderea platformei pe piețele din România și Bulgaria, potrivit unui comunicat de presă al companiei.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

În prezent, platforma nPloy transmite că are pe piața din România peste 170.000 de utilizatori activi și colaborează cu peste 1200 de companii din regiunea Europei Centrale și de Est, care își postează anunțurile de angajare.

„Printre obiectivele noastre viitoare se numără dezvoltarea unor funcționalități analitice care vor oferi informații în timp real despre tendințele pieței muncii, lucru care va îmbunătăți transparența și accesibilitatea atât pentru companii, cât și pentru candidați”, afirmă Konstantin Tsonev, co-fondator nPloy.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

Noul capital de investiții va fi folosit strategic pentru implementarea unei strategii de marketing ample, cu obiectivul de a crește baza de candidați cu peste 300% în România în următorii doi ani. Platforma își propune să își consolideze poziția ca alegerea preferată pentru industriile BPO și IT și are în plan intrarea pe o nouă piață în 2025.