nPloy, aplicația specializată în căutarea de joburi online, obține finanțare de 2 milioane euro pentru extinderea platformei în România și Bulgaria

contract, interviu Sursa foto: Pexels

Platforma bulgărească nPloy, specializată în căutarea online de locuri de muncă, care s-a lansat pe piața locală în februarie anul trecut, anunță că a atras recent o nouă finanțare de aproape 2 milioane euro în extinderea platformei pe piețele din România și Bulgaria, potrivit unui comunicat de presă al companiei.

În prezent, platforma nPloy transmite că are pe piața din România peste 170.000 de utilizatori activi și colaborează cu peste 1200 de companii din regiunea Europei Centrale și de Est, care își postează anunțurile de angajare.

„Printre obiectivele noastre viitoare se numără dezvoltarea unor funcționalități analitice care vor oferi informații în timp real despre tendințele pieței muncii, lucru care va îmbunătăți transparența și accesibilitatea atât pentru companii, cât și pentru candidați”, afirmă Konstantin Tsonev, co-fondator nPloy.

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

Noul capital de investiții va fi folosit strategic pentru implementarea unei strategii de marketing ample, cu obiectivul de a crește baza de candidați cu peste 300% în România în următorii doi ani. Platforma își propune să își consolideze poziția ca alegerea preferată pentru industriile BPO și IT și are în plan intrarea pe o nouă piață în 2025.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: