O nouă schimbare de politică la Twitter: Elon Musk spune că doar utilizatorii verificați vor apărea în feed-ul de recomandări al platformei

Twitter Sursă foto: Unsplash

Llon Musk a declarat că doar conturile verificate vor apărea în fluxul de recomandări al Twitter, miliardarul continuând să reorganizeze platforma de socializare, informează CNBC.

Fila “Pentru tine” a Twitter le arată utilizatorilor tweet-uri de la persoane pe care nu le urmăresc, dar care le sunt recomandate de algoritmul firmei de socializare. Până în prezent, aceasta a arătat conturi de la orice utilizator Twitter, indiferent dacă sunt verificate sau nu.

Însă Musk a anunțat luni într-un tweet că, de acum înainte, doar conturile verificate vor apărea în secțiunea “Pentru tine” a site-ului.

Musk susține că această mișcare “este singura modalitate realistă de a aborda problema roiurilor avansate de roboți cu inteligență artificială care preiau controlul”. Musk a mai spus că doar utilizatorii verificați vor putea vota în sondaje.

De când a cumpărat Twitter anul trecut, Musk a încercat să zdruncine modul în care compania face verificări. Înainte de achiziția lui Musk, Twitter obișnuia să verifice utilizatorii cu o bifă albastră ca modalitate de a identifica dacă contul corespunde persoanei sau companiei care spune că este. Acest proces era gratuit și se aplica celebrităților, jurnaliștilor, oficialilor guvernamentali și organizațiilor.

Musk a introdus anul trecut un serviciu de abonament numit Twitter Blue, care permite unui utilizator să plătească 8 dolari pe lună pentru a fi verificat și a obține marcajul albastru.

Twitter a anunțat săptămâna trecută că va începe să își reducă “programul de verificare moștenit” și va elimina marcajele de verificare “verificat moștenit” la 1 aprilie. Compania îi îndeamnă pe cei care au bifat marcajele vechi să se înscrie pentru serviciul de abonament Twitter Blue.

Musk a încercat să găsească modalități de a genera noi surse de venit la Twitter, verificarea plătită fiind o politică emblematică. Dar compania ar fi pierdut o cantitate uriașă de valoare, notează CNBC.

Musk le-a spus angajaților săptămâna trecută că Twitter este acum evaluată la 20 de miliarde de dolari, potrivit unui e-mail trimis angajaților și văzut de New York Times. Această valoare este în scădere cu peste 50% față de cele 44 de miliarde de dolari pe care Musk le-a plătit anul trecut pentru companie.

 

Sursă foto: Unsplash

Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *