Vacanţele sunt mai scumpe cu 10-20% faţă de 2019, iar acest trend se va păstra până la finalul anului, cu creşteri de peste 30% pentru cele mai căutate destinaţii, potrivit unui comunicat al tur-operatorului Eturia, transmis de Agerpres.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

„Preţurile sunt în creştere cu 10-20% faţă de anul 2019 şi estimez că acest trend se va păstra până la sfârşitul anului cu mai mult de 30% pe destinaţiile foarte populare şi în perioade de vârf de sezon. Aceste modificări de preţuri se datorează creşterilor la petrol şi energie, întărirea dolarului faţă de euro cu circa 20%, dar şi a cererii de vacanţe care este în acest moment mai mare pe majoritatea destinaţiilor decât oferta. Acest lucru se întâmplă deoarece nici companiile aeriene, nici hotelurile nu şi-au refăcut capacitatea de transport, respectiv cazare, la nivelurile prepandemice. Pentru cei care vor să economisească, soluţia rămâne early booking-ul, dar şi evitarea perioadelor de vârf de sezon (august, decembrie, ianuarie, aprile)”, a arătat Sorin Soica, CEO al Eturia.

Din perspectiva financiară, obiectivul companiei este să urce cu peste 50% faţă de anul 2019, iar trendul este deocamdată bun pentru atingerea acestui obiectiv.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

În cei 15 ani de activitate, Eturia are peste 300 de parteneri locali în întreaga lume, a vândut vacanţe în 155 de ţări şi a avut până în prezent peste 80.000 de clienţi.

Compania a avut vânzări de 100 de milioane de euro în 15 ani. Cea mai vândută destinaţie a fost Maldive, cu peste 10 milioane de euro, iar cea mai scumpă vacanţă a costat 125.000 de euro.