Life is Hard, companie specializată în soluții de digitalizare pentru afaceri, anunță finalizarea proiectului de implementare a soluției de plată mobilă pentru Regio Călători. Călătorii vor putea să achiziționeze biletele cu cardul și din tren. Această opțiune era până în prezent disponibilă doar la casele de bilete.
LIFE IS HARD (LIH), în calitate de lider de proiect, alături de Raiffeisen Bank România au conceput și implementat noua soluție pe toate cele 20 de rute operate de Regio Călători în România. În 2023, compania a înregistrat un volum lunar de peste 300.000 de bilete încasate cash.
„Plata biletelor cu cardul în tren a fost o funcționalitate mult așteptată de călătorii noștri. De multe ori, aceștia preferă să călătorească fără numerar, adoptând modalități moderne de plată digitale. Noua soluție ne ajută să reducem plățile în numerar, să simplificăm operațiunile și să sporim siguranța angajaților, care nu vor mai trebui să circule cu sume mari de bani. Este un pas important pe care Regio Călători îl face pentru a îmbunătăți serviciile oferite și satisfacția clienților”, a declarat Angela Moldovan, Șef Serviciu Exploatare MC, Ticketing, Relații Clienți.
Soluția de plată pusă la dispoziție de Raiffeisen Bank România oferă controlorilor Regio Călători ușurința folosirii unui singur dispozitiv de tip smartphone în care sunt integrate atât aplicația bancară, cât și cea de ticketing.
„Această inițiativă reprezintă un răspuns direct la nevoia de modernizare a infrastructurii de plată în domeniul transporturilor, contribuind substanțial la îmbunătățirea experienței călătorilor și eficienței operațional”, susține Mihai Barabaș, CTO Life is Hard.
Cu peste 3.7 milioane de tranzacții încasate cash anul trecut, 100 de automotoare și rame electrice, și 45 de destinații locale, Regio Călători este unul dintre cei mai importanți operatori privați de transport feroviar pentru călători din România. Compania efectuează zilnic peste 250 de curse cu trenul în zonele Banatului, Moldovei, Munteniei și Transilvaniei.
LIFE IS HARD SA (LIH) este prima companie românească de software listată la BVB, piața AeRo, segmentul Premium, iar din 2021 face parte din indicele BET AeRO.
Compania are 20 ani de activitate, iar în 2020 a intrat în proces de dezvoltare prin achiziții și fuziuni care i-au crescut rezultatele financiare și poziția pe piață. Astfel, LIFE IS HARD a integrat fondul de comerț al companiilor Active Power Solutions (APS) respectiv TreeComm, ambele distribuitori de telecomunicații B2B, a preluat 40% din actionariatul Performia Finance (servicii financiare), respectiv 100% din Innobyte Solutions (e-Commerce) și 10% din acțiunile Pointer Systems (companie antreprenorială de servicii de asistență de urgență pentru evenimente neprevăzute). În 2022, compania a fondat LIH Ventures, specializat în domeniul asigurărilor și domenii conexe prin care își propune să susțină investiții în startup-uri cu potențial de scalare regională.