Banca Transilvania a deschis în urmă cu mai puțin de două săptămâni platforma online Stup, un spațiu fizic și virtual în care un antreprenor va găsi soluții pentru lansare, pentru finanțări sau pentru nevoi de zi cu zi, precum contabilitate, iar peste 1.000 de conturi de antreprenori și viitori antreprneori au fost deschise până în prezent.
În prima săptămână de la lansare, în cadrul Stup a fost înființat primul business, în domeniul serviciilor online pentru un parc auto, a fost achiziționată prima soluție de gestionare a clienților (CRM) de către o agenție de turism, a fost obținută prima semnătură electronică pentru o afacere din domeniul comerțului online cu produse pentru copii și a fost planificată prima campanie de promovare online a unui business cu activitate în comerțul cu condimente.
Banca Transilvania a deschis recent Stup, spațiu fizic și virtual, dedicat susținerii comunității antreprenoriale. În cadrul său, BT a creat infrastructură necesară conectării antreprenorilor cu furnizori de servicii și produse pentru înființarea, gestionarea, managementul unei afaceri. La Stup au loc inclusiv evenimente pentru antreprenori și viitori antreprenori, organizate atât de BT, cât și de partenerii acestei inițiative.
„Stup este contribuția BT la creșterea comunității antreprenoriale. Va fi un loc de întâlnire, un loc al ideilor, în care se vor naște business-uri, dar și în care venim cu soluții la nevoile reale ale acestora. Ne dorim să contribuim la întărirea țesutului antreprenorial al României”, declara recent Omer Tetik, Director General, Banca Transilvania.
Stup s-a lansat cu 20 de parteneri: Baselinker, Danubius, DC Conta, Ebriza, eJobs, Filip & Company, Fonduri-structurale.ro, Gomag, Hosterion, The Yellow Creators, Mini CRM, MTH, Digital Namirial, Prime Dash, Regina Maria, Regnet, Smartbill, Termene, ThinkOut și Weex Global.
Stup se află în București, pe Calea Șerban Vodă nr. 206-218, precum și online.