Pepco Group, proprietarul lanţurilor de magazine cu discount Pepco, Poundland şi Dealz, va crea circa 13.000 de locuri de muncă în Europa, în următorii trei ani, în cadrul unei campanii agresive de deschidere a unor magazine, potrivit directorului general Andy Bond, transmite Reuters, citat de News.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Bond a declarat că majoritatea noilor locuri de muncă vor fi în Europa continentală, compania anticipând că cumpărătorii vor merge la magazine mai ieftine după devastarea produsă de pandemie şi pe măsură ce oamenii vor caută produse mai ieftine pe fondul inflaţiei.

În timp ce mulţi comercianţi cu amănuntul europeni au trecut la operaţiuni online, au închis magazine şi au desfiinţat locuri de muncă pentru a supravieţui epidemiei de Covid-19, Pepco se îndreaptă în cealaltă direcţie.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

„Spre deosebire de mulţi comercianţi cu amănuntul tradiţionali, care se mândresc doar că au reuşit să supravieţuiască, suntem foarte încrezători în ceea ce priveşte creşterea noastră”, a declarat Bond, un fost şef al lanţului britanic de supermarketuri Asda.

Bond a spus că Pepco ar putea beneficia de presiunea inflaţionistă pe măsură ce oamenii vor deveni mai sensibili la preţ.

Grupul Pepco, care s-a listat la bursa din Varşovia în luna mai şi care are acum o evaluare de 6,9 ​​miliarde de euro, are în prezent aproximativ 35.000 de angajaţi, gestionând aproximativ 3.400 de magazine în 16 ţări, inclusiv în România.

În septembrie, Pepco va începe să desfăşoare activităţi şi în Austria.

Grupul vizează să ajungă la un profit din operaţiuni de bază de peste 1 miliard de euro în termen de cinci până la şapte ani.

În luna iunie, Pepco a raportat un profit din operaţiunile de bază de 324 milioane de euro în primul semestru, în creştere cu 16,8% faţă de anul anterior.

Discounterul de modă Pepco este prezent și în România, începând cu anul 2015, și a ajuns în prezent la peste 300 de magazine.