Pepco Group, proprietarul lanţurilor de magazine cu discount Pepco, Poundland şi Dealz, va crea circa 13.000 de locuri de muncă în Europa, în următorii trei ani, în cadrul unei campanii agresive de deschidere a unor magazine, potrivit directorului general Andy Bond, transmite Reuters, citat de News.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Bond a declarat că majoritatea noilor locuri de muncă vor fi în Europa continentală, compania anticipând că cumpărătorii vor merge la magazine mai ieftine după devastarea produsă de pandemie şi pe măsură ce oamenii vor caută produse mai ieftine pe fondul inflaţiei.

În timp ce mulţi comercianţi cu amănuntul europeni au trecut la operaţiuni online, au închis magazine şi au desfiinţat locuri de muncă pentru a supravieţui epidemiei de Covid-19, Pepco se îndreaptă în cealaltă direcţie.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

„Spre deosebire de mulţi comercianţi cu amănuntul tradiţionali, care se mândresc doar că au reuşit să supravieţuiască, suntem foarte încrezători în ceea ce priveşte creşterea noastră”, a declarat Bond, un fost şef al lanţului britanic de supermarketuri Asda.

Bond a spus că Pepco ar putea beneficia de presiunea inflaţionistă pe măsură ce oamenii vor deveni mai sensibili la preţ.

Grupul Pepco, care s-a listat la bursa din Varşovia în luna mai şi care are acum o evaluare de 6,9 ​​miliarde de euro, are în prezent aproximativ 35.000 de angajaţi, gestionând aproximativ 3.400 de magazine în 16 ţări, inclusiv în România.

În septembrie, Pepco va începe să desfăşoare activităţi şi în Austria.

Grupul vizează să ajungă la un profit din operaţiuni de bază de peste 1 miliard de euro în termen de cinci până la şapte ani.

În luna iunie, Pepco a raportat un profit din operaţiunile de bază de 324 milioane de euro în primul semestru, în creştere cu 16,8% faţă de anul anterior.

Discounterul de modă Pepco este prezent și în România, începând cu anul 2015, și a ajuns în prezent la peste 300 de magazine.