Piaţa globală a bunurilor personale de lux, care include articole de îmbrăcăminte, genţi, bijuterii şi produse cosmetice, ar putea înregistra primul său declin din ultimii 15 ani, conform raportului anual publicat de Bain & Company, transmite CNBC, conform News.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Rapoartele arată că incertitudinea economică globală şi încetinirea accentuată a consumului în China au afectat semnificativ cheltuielile în sectorul de lux.

Cererea scăzută, în special din partea pieţei chineze, a afectat performanţele unor companii mari din industrie, precum LVMH, Burberry şi Kering, care au raportat venituri sub aşteptări pe parcursul acestui an.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

În ciuda perspectivelor pesimiste din 2024, raportul estimează că piaţa şi-ar putea reveni treptat în a doua jumătate a anului viitor, mai ales pe pieţele din Europa, SUA şi Japonia.

Cu toate acestea, unele segmente, cum ar fi turismul de lux, maşinile de lux şi gastronomia fină, au continuat să crească, reflectând preferinţa consumatorilor pentru experienţe unice şi evenimente sociale.

Raportul subliniază că brandurile de lux trebuie să-şi ajusteze strategiile pentru a atrage noi consumatori, mai ales din generaţia Z, care caută mai multă creativitate şi interacţiuni personalizate.