Piaţa bunurilor personale de lux s-ar putea contracta pentru prima dată de la criza financiară din 2008

luxury shopping, cumparaturi Sursa foto: Pexels

Piaţa globală a bunurilor personale de lux, care include articole de îmbrăcăminte, genţi, bijuterii şi produse cosmetice, ar putea înregistra primul său declin din ultimii 15 ani, conform raportului anual publicat de Bain & Company, transmite CNBC, conform News.ro.

Rapoartele arată că incertitudinea economică globală şi încetinirea accentuată a consumului în China au afectat semnificativ cheltuielile în sectorul de lux.

Cererea scăzută, în special din partea pieţei chineze, a afectat performanţele unor companii mari din industrie, precum LVMH, Burberry şi Kering, care au raportat venituri sub aşteptări pe parcursul acestui an.

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

În ciuda perspectivelor pesimiste din 2024, raportul estimează că piaţa şi-ar putea reveni treptat în a doua jumătate a anului viitor, mai ales pe pieţele din Europa, SUA şi Japonia.

Cu toate acestea, unele segmente, cum ar fi turismul de lux, maşinile de lux şi gastronomia fină, au continuat să crească, reflectând preferinţa consumatorilor pentru experienţe unice şi evenimente sociale.

Raportul subliniază că brandurile de lux trebuie să-şi ajusteze strategiile pentru a atrage noi consumatori, mai ales din generaţia Z, care caută mai multă creativitate şi interacţiuni personalizate.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.