Piaţa globală a bunurilor personale de lux, care include articole de îmbrăcăminte, genţi, bijuterii şi produse cosmetice, ar putea înregistra primul său declin din ultimii 15 ani, conform raportului anual publicat de Bain & Company, transmite CNBC, conform News.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Rapoartele arată că incertitudinea economică globală şi încetinirea accentuată a consumului în China au afectat semnificativ cheltuielile în sectorul de lux.

Cererea scăzută, în special din partea pieţei chineze, a afectat performanţele unor companii mari din industrie, precum LVMH, Burberry şi Kering, care au raportat venituri sub aşteptări pe parcursul acestui an.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

În ciuda perspectivelor pesimiste din 2024, raportul estimează că piaţa şi-ar putea reveni treptat în a doua jumătate a anului viitor, mai ales pe pieţele din Europa, SUA şi Japonia.

Cu toate acestea, unele segmente, cum ar fi turismul de lux, maşinile de lux şi gastronomia fină, au continuat să crească, reflectând preferinţa consumatorilor pentru experienţe unice şi evenimente sociale.

Raportul subliniază că brandurile de lux trebuie să-şi ajusteze strategiile pentru a atrage noi consumatori, mai ales din generaţia Z, care caută mai multă creativitate şi interacţiuni personalizate.