Polonezii de la Exorigo-Upos, care oferă soluții IT pentru sectorul de retail, au ajutat la intrarea grupul Żabka în România prin lanțul de magazine froo

Froo_v2 Sursa foto: froo

Compania poloneză Exorigo-Upos, care oferă soluții tehnologice IT pentru sectorul de retail, a implementat mai multe procese pentru intrarea grupul Żabka în România prin lanțul de magazine froo, a anunțat marți compania, într-un comunicat de presă. Anul trecut, Exorigo-Upos anunța planuri de extindere pe piața din România, fără a da foarte multe detalii.

Grupul Żabka, unul dintre principalii retaileri europeni polonezi, a demarat anul trecut procesul de extindere pe piața din România cu noul brand froo.

Exorigo-Upos, cu care compania colaborează de mulți ani pe piața din Polonia, a fost ales drept partener pentru implementarea proiectului în România. Magazinele froo din România au fost create după modelul celor din Polonia, conform comunicatului de presă.

Analize Economedia

MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta

Activitatea IT desfășurată de Exorigo-Upos pentru  lanțul de magazine froo România, a început în luna februarie a anului 2024 și a durat patru luni. Procesul a implicat numeroși angajați din filiala românească și o echipă de specialiști din Polonia.

„Lansarea unui business într-o altă țară vine întotdeauna cu multe provocări. Totuși, piața românească nu ne este străină, deoarece suntem prezenți aici de nouă ani. Datorită competențelor noastre extinse și cunoștințelor în domeniul software-ului, hardware-ului și serviciilor de retail, am putut să ne asumăm un proiect atât de complex. Acesta a presupus deschiderea de magazine și instalarea de sisteme de supraveghere CCTV în lanțul froo. De asemenea, am furnizat imprimante fiscale și prima și a doua linie de servicii de suport tehnic pentru froo. Un rol important este jucat de echipa noastră locală, care oferă suport personalului de la sediul central”, a declarat Michał Koźliński, Directorul Centrului de Suport Tehnic și Servicii al Exorigo-Upos.

De-a lungul proesului compania s-a întâlnit cu câteva provocări, cum ar fi instalarea sistemelor de supraveghere CCTV în România. Aceasta este supusă unor reglementări stricte, inclusiv aprobarea proiectului de către poliție. Este nevoie de obținerea autorizațiilor și instruirea contractorilor. O altă provocare aparent banală a fost infrastructura rutieră complexă din România, care a necesitat în cele din urmă coordonarea mai multor transporturi.

De asemenea, Exorigo-Upos a fost implicată în testarea și coordonarea noului sistem de vânzări, configurând un magazin de testare și primul magazin fizic oficial froo din București.

„Deși ambele sunt țări europene, există diferențe majore între abordările dintre România și Polonia în ceea ce privește realizarea sarcinilor. Rolul nostru a fost să asigurăm o comunicare eficientă și o înțelegere reciprocă a nevoilor fiecărei părți în privința respectării termenelor. În România, se observă o abordare culturală mai relaxată în gestionarea timpului și o tendință de a stabili termene într-un mod mai flexibil. Cu toate acestea, am reușit să ajungem la un compromis și să stabilim condiții optime pentru o colaborare eficientă”, a adăugat Michał Koźliński.

Companiile continuă să colaboreze pentru deschiderea mai multor magazine.

Exorigo-Upos este prezentă în România de peste 9 ani și are un serviciu IT și de echipamente la nivel național, cu 400 de angajați și o rețea de 22 de birouri de service. Anterior, compania a realizat rebrandingul a 19 magazine Cora, a sprijinit deschiderea primului magazin Wittchen în țară, a gestionat instalarea sistemelor de imprimare fiscală și a furnizat servicii de instruire la distanță pentru Sportisimo. De asemenea, pentru Burger King, compania a implementat ecrane moderne care îmbunătățesc experiența clienților în urmărirea comenzilor și accesarea promoțiilor. În cazul Victoria’s Secret, Exorigo-Upos a dezvoltat soluții omnichannel care optimizează gestionarea stocurilor și procesele de plată.

Grupul Żabka deține peste 11.000 de magazine în Polonia sub brandul Żabka, precum și magazine autonome Nano, servicii de q-commerce, e-commerce și catering dietetic. Anul trecut, grupul a intrat și pe piața din România.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.