Porsche: ”Tranziţia la maşinile electrice durează mai mult decât credeam acum cinci ani”

porsche boxster Sursa foto: Porsche

Producătorul de maşini de lux Porsche se aşteaptă ca tranziţia la vehicule electrice să dureze mai mult decât credea, au transmis luni reprezentanții companiei, după ce anterior obiectivul declarat era ca 80% din vânzări să fie complet electrice până în 2030, relatează agenția Reuters, citată de News.ro.

Acum compania a diluat acest obiectiv, legându-l în mod explicit de cererea clienţilor şi de evoluţiile din sectorul electromobilităţii, spunând într-un comunicat că ar putea acum atinge obiectivul de 80% dacă aceşti factori o justifică.

”Tranziţia la maşinile electrice durează mai mult decât credeam acum cinci ani. Strategia noastră de produs este configurată astfel încât să putem livra peste 80% din vehiculele noastre ca fiind toate electrice în 2030 – în funcţie de cererea clienţilor şi de dezvoltarea electromobilităţii”, a spus Porsche într-un comunicat.

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

Directorii producătorilor de automobile, de la Mercedes-Benz la Renault, au avertizat în ultimele luni că obiectivele pe care şi le-au stabilit în ultimii ani pentru vânzările complet electrice în următorul deceniu au fost prea ambiţioase, deoarece clienţii au rămas reticenţi să facă trecerea de la maşinile pe benzină.

Porsche, care se confruntă cu vânzările scăzute de vehicule electrice în acest an, a evidenţiat disparitatea de pe cele trei pieţe cheie în ceea ce priveşte absorbţia vehiculelor electrice, cu cererea mult înainte în China, mai lentă în Europa şi neregulată în SUA.

”Strategia noastră dublă este mai importantă ca niciodată”, a spus Porsche, referindu-se la dezvoltarea sa continuă atât a motoarelor cu ardere, cât şi a maşinilor electrificate.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: