Producătorul de maşini de lux Porsche se aşteaptă ca tranziţia la vehicule electrice să dureze mai mult decât credea, au transmis luni reprezentanții companiei, după ce anterior obiectivul declarat era ca 80% din vânzări să fie complet electrice până în 2030, relatează agenția Reuters, citată de News.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Acum compania a diluat acest obiectiv, legându-l în mod explicit de cererea clienţilor şi de evoluţiile din sectorul electromobilităţii, spunând într-un comunicat că ar putea acum atinge obiectivul de 80% dacă aceşti factori o justifică.

”Tranziţia la maşinile electrice durează mai mult decât credeam acum cinci ani. Strategia noastră de produs este configurată astfel încât să putem livra peste 80% din vehiculele noastre ca fiind toate electrice în 2030 – în funcţie de cererea clienţilor şi de dezvoltarea electromobilităţii”, a spus Porsche într-un comunicat.

Analize Economedia

România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA

Directorii producătorilor de automobile, de la Mercedes-Benz la Renault, au avertizat în ultimele luni că obiectivele pe care şi le-au stabilit în ultimii ani pentru vânzările complet electrice în următorul deceniu au fost prea ambiţioase, deoarece clienţii au rămas reticenţi să facă trecerea de la maşinile pe benzină.

Porsche, care se confruntă cu vânzările scăzute de vehicule electrice în acest an, a evidenţiat disparitatea de pe cele trei pieţe cheie în ceea ce priveşte absorbţia vehiculelor electrice, cu cererea mult înainte în China, mai lentă în Europa şi neregulată în SUA.

”Strategia noastră dublă este mai importantă ca niciodată”, a spus Porsche, referindu-se la dezvoltarea sa continuă atât a motoarelor cu ardere, cât şi a maşinilor electrificate.