Premierul Marcel Ciolacu a solicitat miniştrilor, în şedinţa de marţi a Guvernului, să prezinte propuneri de reorganizare astfel încât, în fiecare minister, să existe o singură structură de emitere electronică a avizelor şi autorizaţiilor, scrie News.ro.
„Este nevoie de soluţii urgente pentru a nu mai pune oamenii pe drumuri. Cetăţenii, oamenii de afaceri, primarii şi toţi cei care au nevoie de avize şi autorizaţii trebuie să ştie că le pot ridica adresându-se online unui singur serviciu din minister, ci nu ca acum, când sunt nevoiţi să bată la uşa mai multor agenţii sau structuri din subordinea ministerelor. Va exista o platformă electronică pe care o vom adapta în funcţie de specificul fiecărui domeniu şi pentru a pune punct contactului direct între funcţionari şi cetăţeni şi mediul de afaceri”, a afirmat Marcel Ciolacu, conform comunicatului de presă al Guvernului.
Şeful Executivului a solicitat ca fiecare ministru să transmită propuneri de restructurare în acest sens către şeful Cancelariei Prim-ministrului şi către cei doi vicepremieri, Marian Neacşu şi Cătălin Predoiu, mai indică sursa citată.