Primele 9 troleibuze de la Solaris au plecat din Polonia spre București și vor ajunge la STB pe 19 ianuarie. PMB va avea 100 de troleibuze noi livrate înainte de termen

Primele 9 troleibuze Solaris Sursa viceprimar Stelian Bujduveanu

Primele 9 troleibuze noi din comanda de 100 de unități de la Solaris (Polonia) au plecat de la fabrică spre București și vor ajunge la STB joi, 19 ianuarie, a transmis luni, viceprimarul Capitalei, Stelian Bujduveanu. Contractul a fost semnat în decembrie 2022 pentru aprox. 300 milioane lei. La sfârșitul anului trecut au intrat în circulație primele autobuze electrice BMC (fabricate în China).

Fiecare troleibuz Solaris va avea o capacitate de 90 de pasageri. Fondurile pentru cumpărarea acestora au fost asigurate prin Administraţia Fondului pentru Mediu. Troleibuzele fabricate în Polonia au o lungime de 12 metri, autonomie de minim 20 de kilometri, aer condiţionat, rampă de acces pentru pasagerii cu mobilitate redusă, podea coborâtă, prize USB. Vehiculele vor fi prevăzute cu sistem reîncărcabil de stocare a energiei electrice, echipamente ITS cu funcţiile de numărare şi informare a călătorilor (audio-vizuală), infotainment, supraveghere video, reţea de internet wi-fi şi sistem de comunicare online.

Troleibuzele cu autonomie vor putea fi utilizate și pentru a prelua călătorii de pe liniile de tramvai care vor intra în reparații, iar circulația tramvaielor suspendată (contractele pentru 11 loturi cu o lungime de 22 km. au fost semnate în noiembrie 2023).

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

Fiecare troleibuz va avea o capacitate de 90 de călători, dintre care 27 de locuri pe scaune.

,,Primele 9 troleibuze Solaris au plecat spre București. Troleibuzele vor ajunge joi, 18 ianuarie, în Capitală. Acestea fac parte din lotul de 100 de troleibuze noi achiziționate de Primăria Municipiului București, prin fonduri europene nerambursabile. Cele 100 de vehicule sunt din gama de 12 metri, au o autonomie de minim 20 de km și podea complet coborâtă pe toată suprafaţa troleibuzului.

În plus, sunt echipate cu:

– Instalaţii de aer condiţionat pentru salonul de pasageri şi cabina de conducere

Facilităţi pentru accesul pasagerilor cu mobilitate redusă (rampă, „kneeling”)

Computer de gestiune management vehicul cu funcții GPS și comunicare online

Sistem de informare audio-video

Sistem de numărare a călătorilor

Prize pentru încărcarea dispozitivelor mobile ale călătorilor.” – viceprimarul Stelian Bujduveanu.

-Termenul de livrare pentru cele 100 de troleibuze este de 22 de luni de la semnarea contractului.

Garanția funcționării va fi de 300.000 km de la data recepției sau 5 ani pentru troleibuz în ansamblu și pentru toate componentele acestuia, inclusiv întreținerea planificată, consumabilele și manopera efectuată în această perioadă.” -Nicușor Dan. Este a doua licitație a Primăriei pentru troleibuze noi după ce în administrația Firea, PMB desemnase un câștigător din Turcia care prezentase o licență pentru un autobuz electric.

 Societatea de Transport Bucureşti mai are în parcul auto doar aprox. 200 de troleibuze, unele cu o vechime de 18 ani.

 

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

    • eu nu va inteleg. in franta, italia etc se folosesc autobuze produse in strainatete. mai mult, nu stiu daca exista firme romanesti care sa produca autobuze; daca da, nu s au inscris la licitatii. solaris este o firma foarte buna. nu inteleg niciodata de ce poporul roman este atat de carcotas, nu e bine nicicum. daca nu se cumpara vezi doamne nu e bine ca s “rahaturi”, daca se cumpara iar nu e bine ca “nu s produse in romania… ca vezi doamne daca nu s facute in tara nu s bune…
      r

  1. Au incercat comunistii dar dupa revolutie s-a renuntat.Roman muncind si cuc clocind n-o sa vedeti niciodata.

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.