Primul șantier pe Autostrada Moldovei: CNAIR a dat ordinul pentru startul lucrărilor pe lotul 2 începând din 11 august

Ploiești -Buzău

Asocierea româno-bulgară CONI-TRACE poate începe lucrările pentru construirea lotului 2 al Autostrăzii Ploiești – Buzău din 11 august, conform ordinului pentru intrarea în șantier pe care Compania de Drumuri l-a emis marți. Lotul Mizil – Pietroasele, adică secțiunea de mijloc a autostrăzii Ploiești – Buzău, are o lungime de 28 de kilometri, o durată de execuție de 20 de luni și cuprinde 20 de poduri și pasaje. Va fi al doilea proiect de autostradă cu finanțare prin PNRR după secțiunea Nădășelu – Zimbor – Poarta Sălajului unde lucrează UMB. Autostrada Moldovei A7 Ploiești – Pașcani are în total 13 loturi, pe care ministrul Sorin Grindeanu le vrea semnate până la sfârșitul anului, misiune imposibilă, după cum Economedia a arătat aici.

Valoarea contractului semnat pe 7 iunie este de 1,2 miliarde lei, finanțare din PNRR. Asocierea româno-bulgară este la primul contract pentru o autostradă în România, a transmis ministrul Grindeanu.

„A fost emis Ordinul de Începere pentru construirea primilor 28,35 de kilometri ai A7 (secțiunea din Muntenia)!
Lotul 2 (Mizil -Pietroasele) al secțiunii de Autostradă Ploiești-Buzău va intra în execuție în mai puțin de o lună (11 august 2022). Asocierea româno-bulgară SC CONI SRL-TRACE GROUP HOLD are la dispoziție 20 de luni și peste 1,24 de miliarde de lei (fără TVA) pentru a construi acest lot, care include 20 de poduri.
Lotul Mizil-Pietroasele este primul din cele 13 loturi ale A7 (Autostrada Moldova) care vor fi construite între Ploiești și Pașcani (320 km) prin finanțare asigurată din PNRR”, a anunțat Grindeanu.

Autostrada A7 Ploiești – Pașcani a fost inclusă în PNRR după ce fostul ministru al Transporturilor Cătălin Drulă a insistat pe lângă oficialii Comisiei Europene explicând că DN 2 București – Bacău – Suceava este cea mai periculoasă șosea din țară, iar pentru a răspunde cerințelor de mediu (componenta verde) șoseaua de mare viteză va avea stații de încărcare pentru mașini electrice și perdele forestiere. (36 stații de încărcare/184 prize și peste 500 ha perdele forestiere).

Analize Economedia

salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda

Constructorul CONI, la primul contract pentru o autostradă

Liderul Asocierii, constructorul CONI, este la primul contract pentru o autostradă în România. CONI SRL este o firmă înregistrată în Prahova „abonată“ la contracte de lucrări publice cu autoritățile locale, mai ales în mandatul baronului Mircea Cosma. Pagina oficială a companiei menționează în portofoliu doar lucrări minore de modernizări, reparații și întreținere de străzi, nicidecum un proiect de anvergura unui lot de autostradă de 28,3 km și 20 de poduri și pasaje. Constructorul din Bulgaria a construit Autostrada Tracia și Autostrada Hemus.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. Énorm .Avem insa bani si de Nadasel si Valea Mare si centura Sud autostrada si Curtea de Arges si aici ?

  2. Informatiile prezentate cuprind elemente inexacte si incorecte.
    In cazul finantarii din PNRR, infrastructura rutiera (autostrazi si drumuri noi, reabilitate sau reconstruite, indiferent daca sunt sau nu din reteaua TEN-T) nu poate fi incadrata la “investitii verzi”.
    Potrivit Regula,mentului UE privind instituirea Mecanismului de Redresare si Rezilienta, acest tip de investitii nu contribuie nici la atingerea obiectivelor privind schimbarile climatice, nici la obiectivele de mediu.

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.