Probleme de structură la Podul Fetești pe Autostrada Soarelui: Constructorul Maristar nu poate ridica restricțiile nici de Paște, nici de 1 Mai/ Inițial, circulația trebuia reluată joi, 21 aprilie

Podul Fetești A 2 Sursa DRDP Constanța

Compania de Drumuri nu poate redeschide circulația pe ambele sensuri ale Podului Fetești de pe Autostrada Soarelui joi, 21 aprilie, conform termenului din avizul Poliției Rutiere, din cauza unor probleme de structură mai grave decât anticipa constructorul, a anunțat marți, la Constanța, ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu.

Practic, în zilele libere de Paște și în următorul sfârșit de săptămână (1 Mai este duminică), atunci când se așteaptă un flux mare de circulație, traficul pe Autostrada Soarelui la podul peste Brațul Borcea se va desfășura tot cu restricții doar pe sensul Constanța – București.

„În momentul când au decopertat (n.r Maristar) s-au găsit probleme de structură mai grave decât se așteptau. Se lucrează, când au decopertat și au văzut structura și-au dat seama că e nevoie de lucrări mai ample decât erau planificate inițial. Trebuia să fie restricția până în Paști, din ce mi-au spus va mai dura probabil și pe parcursul lunii mai, o săptămână două”, a transmis Grindeanu.

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

În 2021, CNAIR a atribuit contractele pentru reabilitarea ambelor poduri peste Dunăre constructorului român Maristar pentru 130 de milioane de lei, fonduri europene, termenul pentru finalizarea lucrărilor fiind februarie 2023, pentru Podul Cernavodă respectiv aprilie 2023 pentru Podul Borcea. Calendarul de lucrări a fost stabilit pentru a nu afecta circulația în sezonul estival.

„Reîncep lucrările de reabilitare a Podului peste brațul Borcea de pe A2. Lucrările de reabilitare la Podul peste brațul Borcea, situat pe Autostrada A2, este programată în intervalul 22.02.2022 – 21.04.2022.

Astfel, lucrările de reabilitare continuă conform calendarului, avansând cu încă o etapă importantă ce se va încheia odată cu începerea sezonului estival, astfel încât traficul să fie deschis în totalitate pe pod. Pe perioada lucrărilor, Calea I de circulație, sensul București – Constanța, între km 142+885 și km 148+015 va fi închisă traficului, circulația fiind deviată pe Calea II, unde se va desfășura în ambele sensuri. Termenul de finalizare al contractului de execuție este data de 25.04.2023. Podul peste brațul Borcea, în lungime de 970 m, este un pod combinat de cale ferată și șosea, de tip constructiv, care traversează fluviul Dunărea și, împreună cu podul similar de la Cernavoda, în lungime de 1596 m conectează orașele Fetești și Cernavodă din România, între regiunile Dobrogea și Muntenia”, a transmis CNAIR.

Sunt primele reparații capitale la cele două poduri deschise circulației în 1987, circulația rutieră urmând să fie permisă fără restricții în sezonul estival. Restricțiile vor fi reinstituite de la jumătatea lunii septembrie până spre sfârșitul lunii decembrie 2023.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: