Proces inedit Chanel – Huawei: compania chineză câștigă confruntarea pentru noul său logo, contestat de producătorul francez de bunuri de lux

logo Chanel si Huawei sursa wikipedia Foto: Logo-urile Chanel și Huawei / Wikipedia

Casa de modă franceză Chanel a contestat în instanță marca pe care Huawei ceruse să o înregistreze în UE, motivând că avea prea multe asemănări cu propriul său logo, dar justitția europeană a respins plângerea.

Judecătorii Tribunalului UE au decis că siglele în cauză nu sunt similare, potrivit La Repubblica, citată de Rador. Prin urmare, Huawei poate continua înregistrarea siglei, pentru care a depus o cerere la Oficiul Uniunii Europene (Euipo) în 2017.

Dar cum sunt cele două embleme? Ambele utilizează o literă repetată și încrucișată: în cazul lui Chanel este cunoscutul C, poziționat într-o imagine în oglindă (unul în dreapta, celălalt în stânga). Cele două litere se încrucișează în centru, formând un fel de elipsă verticală. În cazul Huawei, U-urile sunt împletite, unul orientat în sus, unul în jos, formând o elipsă orizontală.

Analize Economedia

salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda

Cele două mărci “au unele asemănări, dar diferențele vizuale sunt semnificative”, a decis instanța europeană, care a mai spus că nu există riscul vreunei confuzii din partea clientului-consumator.

Casa de modă Chanel poate face recurs împotriva sentinței.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: