Casa de modă franceză Chanel a contestat în instanță marca pe care Huawei ceruse să o înregistreze în UE, motivând că avea prea multe asemănări cu propriul său logo, dar justitția europeană a respins plângerea.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Judecătorii Tribunalului UE au decis că siglele în cauză nu sunt similare, potrivit La Repubblica, citată de Rador. Prin urmare, Huawei poate continua înregistrarea siglei, pentru care a depus o cerere la Oficiul Uniunii Europene (Euipo) în 2017.

Dar cum sunt cele două embleme? Ambele utilizează o literă repetată și încrucișată: în cazul lui Chanel este cunoscutul C, poziționat într-o imagine în oglindă (unul în dreapta, celălalt în stânga). Cele două litere se încrucișează în centru, formând un fel de elipsă verticală. În cazul Huawei, U-urile sunt împletite, unul orientat în sus, unul în jos, formând o elipsă orizontală.

Analize Economedia

calcule buget
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant

Cele două mărci “au unele asemănări, dar diferențele vizuale sunt semnificative”, a decis instanța europeană, care a mai spus că nu există riscul vreunei confuzii din partea clientului-consumator.

Casa de modă Chanel poate face recurs împotriva sentinței.