Producătorul auto sud-coreean Kia a prezentat trei noi vehicule electrice mici și medii

kia masini electrice Sursa foto: Facebook/Kia Worldwide

Kia Corp a prezentat joi trei noi vehicule electrice (EV) de dimensiuni mici și medii pentru a atrage o gamă mai largă de clienți, într-un efort de a-și accelera strategiile de electrificare, scrie Reuters.

Constructorul auto sud-coreean a declarat că intenționează să ofere două vehicule utilitare sport compacte (SUV) electrice – EV5 și EV3 – și un sedan electric EV4, făcând un efort total pentru a-și atinge obiectivul de vânzări de un milion de EV-uri până în 2026.

Kia a declarat că intenționează să dezvolte o gamă largă de modele EV cu prețuri cuprinse între 30.000 și 80.000 de dolari și își propune să lanseze EV-uri mai mici, precum EV5, EV4 și EV3, cu prețuri cuprinse între 35.000 și 50.000 de dolari.

Analize Economedia

salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda

Într-o prezentare făcută reporterilor, Kia a declarat că intenționează să lanseze în Coreea de Sud, în 2025, modelul EV5, al treilea EV dedicat din gama sa, după EV6 și EV9.

Producția modelului EV5 va avea loc atât în China, cât și în Coreea de Sud, a precizat Kia, adăugând că EV5 din China și Coreea de Sud va avea tipuri diferite de baterii.

Acele EV5 vândute în China vor adopta baterii litiu-fosfat-fier (LFP), în timp ce EV5 din Coreea de Sud vor adopta baterii mai scumpe de nichel-cobalt-mangan (NCM), a declarat președintele Kia, Song Ho Sung.

EV5 din China va avea o autonomie maximă de 720 km, a precizat Kia într-un comunicat, adăugând că modelul va oferi o capacitate de încărcare rapidă, permițând încărcarea bateriei de la 30% la 80% din capacitate în 27 de minute.

Kia nu a dezvăluit autonomia detaliată a modelului EV5 pentru Coreea de Sud, adăugând că aceasta va fi adaptată pentru a satisface cerințele pieței.

“Piața EV se extinde de la o piață care se adresează unui grup mai mic de early-adopteri la o majoritate de masă mai largă de clienți … Gama noastră de EV-uri competitive și în creștere va accelera popularizarea vehiculelor electrice și va oferi consumatorilor mai multe opțiuni din care să aleagă”, a declarat Spencer Cho, șeful subdiviziunii Global Business Planning de la Kia.

Analiștii au declarat că impulsul dat de Kia pentru a lansa EV-uri mai accesibile este oportun, deoarece un număr tot mai mare de cumpărători de automobile caută să achiziționeze EV-uri cu preț avantajos.

“În timp ce acei primii adoptatori au preferat vehicule electrice premium mai scumpe, pe măsură ce EV-urile au devenit mai populare în rândul publicului larg, nevoile consumatorilor pentru EV-uri mai accesibile au crescut semnificativ”, a declarat Lee Jae-il, analist la Eugene Investment & Securities.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: