Compania japoneză Panasonic Holdings a înregistrat luni o creștere cu 42% a profitului din primul trimestru, susținută de un yen mai slab și de vânzări mai mari în segmentele auto și energie, menținându-și totodată perspectivele pentru întregul an.
Panasonic, a cărei unitate de energie produce baterii pentru Tesla, a declarat că profitul operațional a ajuns la 90,37 miliarde de yeni (637 milioane de dolari) în cele trei luni până la sfârșitul lunii iunie, față de previziunile medii de 91,18 miliarde de yeni prognozate într-un sondaj realizat de Refinitiv în rândul a 11 analiști, scrie Reuters.
Unitatea sa de baterii, Panasonic Energy, și compania Subaru au declarat că au demarat discuții pentru a stabili un parteneriat de furnizare de baterii pentru vehicule electrice, care ar urma să aprovizioneze producătorul auto japonez cu baterii cilindrice litiu-ion.
Panasonic, ale cărei produse cuprind de la produse electronice de consum și roboți de livrare până la camere de detecție și sisteme de auto-checkout, și-a menținut previziunile pentru întregul an la 430 miliarde de yeni.
Asta în comparație cu o prognoză medie de profit de 413,96 miliarde de yeni într-un sondaj realizat de Refinitiv în rândul a 20 de analiști.
Luna trecută, directorul tehnologic al diviziei de baterii a Panasonic a declarat pentru Reuters că unitatea va trebui să construiască încă patru fabrici pentru a-și atinge obiectivul de creștere puternică a capacității anuale a bateriilor pentru vehicule electrice până în 2031.