Grupul britanic Kingfisher, proprietarul Brico Dépôt, şi-a redus pierderile cu 40%, în 2020, în România, la 14 milioane lire sterline, în timp ce vânzările s-au majorat cu 11,8% la 242 milioane lire sterline, transmite News.ro
Grupul britanic operează 35 de magazine în România şi are 2.200 de angajaţi.
“În România, vânzările s-au majorat cu 11,8% (+ 10,8% creştere a vânzărilor în termeni comparabili), ajungând la 242 milioane lire sterline, determinate de o cerere în creştere pe toate categoriile de produse şi pe tot parcursul anului, în urma rebranding-ului de succes al fostelor magazine Praktiker în Brico Dépôt. Astfel, business-ul Brico Dépôt şi-a redus pierderile cu aproximativ 40%, la 14 milioane lire sterline (în anul fiscal 19/20 pierderile raportate au fost de 23 milioane lire sterline), rezultate favorizate şi de costuri operaţionale mai mici”, anunţă grupul.
Reprezentanţii grupului spun că 2020 a fost un an marcat de provocări excepţionale.
“Perspectivele actuale de creştere rămân pozitive şi, deşi vizibilitatea pentru întreg anul rămâne limitată, suntem încrezători în privinţa performanţei pieţelor noastre în ansamblu. Criza COVID a favorizat apariţia unor noi tendinţe, care susţin în mod cert industria din care facem parte – mai mult timp lucrând de acasă, acordarea unei atenţii mai mari casei transformate în „hub” şi dezvoltarea unei noi generaţii de pasionaţi DIY – şi care preconizăm că nu se vor schimba în viitorul apropiat. Odată cu progresul nostru strategic, avem o poziţionare favorabilă pentru a valorifica aceste tendinţe noi şi pozitive ale pieţei”, afirmă Thierry Garnier, chief executive officer în cadrul Kingfisher.
Kingfisher plc este o companie internaţională în domeniul îmbunătăţirii locuinţei, ce deţine aproximativ 1.350 de magazine în 8 ţări din Europa. Principalele branduri sub care operează Kingfisher sunt B&Q, Castorama, Brico Depôt, Screwfix, Tradepoint si Koçtaş, susţinute de o echipă de 74.000 de angajaţi.