Proprietarul Brico Dépôt a raportat pierderi de 14 milioane lire sterline în România în 2020, mai mici cu 40% față de anul precedent: Criza COVID a favorizat apariţia unor noi tendinţe, care susţin în mod cert industria

G4Media mart. 24, 2021 0 comentarii
brico depot Sursa Foto: Bricoretail.ro

Grupul britanic Kingfisher, proprietarul Brico Dépôt, şi-a redus pierderile cu 40%, în 2020, în România, la 14 milioane lire sterline, în timp ce vânzările s-au majorat cu 11,8% la 242 milioane lire sterline, transmite News.ro

Grupul britanic operează 35 de magazine în România şi are 2.200 de angajaţi.

“În România, vânzările s-au majorat cu 11,8% (+ 10,8% creştere a vânzărilor în termeni comparabili), ajungând la 242 milioane lire sterline, determinate de o cerere în creştere pe toate categoriile de produse şi pe tot parcursul anului, în urma rebranding-ului de succes al fostelor magazine Praktiker în Brico Dépôt. Astfel, business-ul Brico Dépôt şi-a redus pierderile cu aproximativ 40%, la 14 milioane lire sterline (în anul fiscal 19/20 pierderile raportate au fost de 23 milioane lire sterline), rezultate favorizate şi de costuri operaţionale mai mici”, anunţă grupul.

Analize Economedia

criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
concedieri dreamstime
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Reprezentanţii grupului spun că 2020 a fost un an marcat de provocări excepţionale.

“Perspectivele actuale de creştere rămân pozitive şi, deşi vizibilitatea pentru întreg anul rămâne limitată, suntem încrezători în privinţa performanţei pieţelor noastre în ansamblu. Criza COVID a favorizat apariţia unor noi tendinţe, care susţin în mod cert industria din care facem parte – mai mult timp lucrând de acasă, acordarea unei atenţii mai mari casei transformate în „hub” şi dezvoltarea unei noi generaţii de pasionaţi DIY – şi care preconizăm că nu se vor schimba în viitorul apropiat. Odată cu progresul nostru strategic, avem o poziţionare favorabilă pentru a valorifica aceste tendinţe noi şi pozitive ale pieţei”, afirmă Thierry Garnier, chief executive officer în cadrul Kingfisher.

Kingfisher plc este o companie internaţională în domeniul îmbunătăţirii locuinţei, ce deţine aproximativ 1.350 de magazine în 8 ţări din Europa. Principalele branduri sub care operează Kingfisher sunt B&Q, Castorama, Brico Depôt, Screwfix, Tradepoint si Koçtaş, susţinute de o echipă de 74.000 de angajaţi.