Proprietarul suedez al magazinelor IKEA, Ingka Group, va cheltui 2 miliarde de euro (2,2 miliarde de dolari) pentru extinderea în Statele Unite în următorii trei ani, cea mai mare investiţie a sa într-o singură ţară, într-un pariu de a câştiga clienţi americani, în timp ce alţi comercianţi cu amănuntul mari îşi închid magazinele, transmite Reuters, citat de News.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

IKEA, care şi-a deschis primul magazin din SUA în 1985, lângă Philadelphia, încearcă să câştige cote de piaţă în SUA, deoarece consumatorii cu bani mai puţini caută produse mai accesibile.

„Vedem oportunităţi în toate statele din SUA, dar aş spune în special în Sud, unde vedem o cerere mare, la care până acum nu am reuşit să răspundem”, a declarat Tolga Öncü, şeful IKEA Retail la Ingka Group.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

Ingka intenţionează să deschidă opt noi magazine mari IKEA şi nouă magazine mai mici, precum şi să modernizeze magazinele existente în SUA, care sunt a doua cea mai mare piaţă a IKEA după vânzări, după Germania, a anunţat joi compania.

Öncü a spus că nu au fost încă decise locaţiile pentru magazine.

Noile magazine, inclusiv nouă „puncte de planificare şi comandă”, magazine mai mici unde clienţii pot primi sfaturi şi pot comanda mobilier pentru livrare, se adaugă deschiderilor deja planificate de IKEA, în centrul oraşului San Francisco şi în Arlington, Virginia.

Pe măsură ce consumatorii cheltuie mai puţin, comercianţii cu amănuntul Walmart şi retailerul online de mobilă Wayfair elimină locuri de muncă şi închid magazine, creând o oportunitate pentru IKEA de a cumpăra mai ieftin spaţii de magazine şi depozite.

Extinderea IKEA va crea 2.000 de locuri de muncă, a spus Ingka.