Bipa, compania de drogherii a Grupului REWE care operează pe plan local magazinele Penny, anunță că se extinde în România din anul 2026, scrie Revista Progresiv.
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -
„Suntem mândri să ne extindem și mai mult prezența pe piață. România are condiții economice excelente, care nu numai că promovează o creștere dinamică, dar oferă și o infrastructură bună care creează condițiile ideale pentru investiții și poziționează țara ca o locație promițătoare pentru succes durabil”, a declarat Markus Geyer, Managing Director BIPA.
Bipa România va fi administrată de austriacul Martin Gaber, care va prelua funcția de Managing Director și, prin urmare, responsabilitatea pentru BIPA România de la 1 iunie 2025.
BIPA, retailer de beauty și îngrijire în România:
Fondată în 1980 de Karl Wlaschek ca o companie-soră a Billa, Bipa a devenit rapid un nume important pe piața produselor de îngrijire personală.
În 1996, a fost achiziționată de grupul Rewe, iar astăzi operează ca parte a Rewe International.
Cu peste 500 de magazine în Austria, Bipa oferă un portofoliu de 15.000 de produse, incluzând mărci proprii precum BI CARE, BI LIFE și LOOK BY BIPA. La nivel global, retailerul deservește peste 3 milioane de clienți anual și are 4.400 de angajați.
Expansiunea regională a început în 2007, odată cu intrarea pe piața din Croația, unde rețeaua a ajuns la 139 de magazine și 860 de angajați.
Acum, Bipa își îndreaptă atenția spre România, unde va concura direct cu DM drogerie markt, prezent în țară de 17 ani.
În prezent, brandul deține 153 de drogherii în întreaga țară, după ce în 2023-2024 a deschis 17 magazine noi în România, investind circa 110 milioane de lei.
Noua competiție ar putea duce la o diversificare a ofertei și la prețuri mai competitive pentru consumatorii români.