Raport: Vehiculele electrice vor fi mai ieftin de produs decât cele pe benzină până în 2027

masini electrice, incarcatoare electrice Sursa Foto: CarVertical

Vehiculele electrice cu baterii vor fi, în medie, mai ieftine de produs decât un motor cu combustie internă până în 2027, datorită noilor metode de fabricație care reduc costurile de producție, susține firma de cercetare de piață Gartner.

Gartner se așteaptă ca aceste costuri de producție să scadă considerabil mai repede decât costurile bateriilor, care sunt cea mai scumpă parte a unui vehicul electric electric și reprezintă aproximativ 40% din prețul vehiculului. Gartner a precizat că analiza sa a fost determinată de „inovațiile care simplifică costurile de producție, cum ar fi arhitectura centralizată a vehiculelor sau introducerea gigacaloriei care ajută la reducerea costurilor de producție și a timpului de asamblare”.

Gigapressurile sunt mașini de turnare masive, pionierat de liderul de piață american Tesla, pentru a realiza piese unice de mari dimensiuni ale părților inferioare ale vehiculelor, pentru a simplifica producția și a reduce munca roboților.

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

„Acest lucru înseamnă că BEV-urile vor ajunge la paritatea costurilor cu ICE mult mai repede decât se aștepta inițial, dar, în același timp, va face ca unele reparații ale BEV-urilor să fie considerabil mai costisitoare”, a declarat Pedro Pacheco, vicepreședinte al departamentului de cercetare al Gartner.

Firma de cercetare de piață se așteaptă ca, până în 2027, costul mediu de reparare a caroseriei și a bateriei unui EV după un accident grav să crească cu 30%. Acest lucru ar putea face ca vehiculele care suferă o coliziune să fie mai predispuse la o anulare totală, deoarece Gartner a adăugat că reparația ar putea costa mai mult decât valoarea reziduală.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. ar fii bine un proiect de lege prin care masinile electrice vandute pe teritoriul romanie sa aiba capacitati V2H si V2G vehicel to home si vehicle to grid din fabricatie astfel incat masinile electrice sa fie folosite si pe post de baterie de stocare energie acasa sa nu fii nevoit sa mai cumperi una separat, si ar trebui venit cu acest proiect acuma inainte sa se umple romania de masini electrice
    aceste baterii ar putea fi folosite si la echilibrarea retelei atunci cand ii prea multa energie verde

  2. Sunt deja mai ieftine doar ca traim capitalismul anti-capitalist(protectionism hardcore).

    In State, ‘mama Capitalismului’, nici n-au voie BYD.

    E o rusine despre care am tot scris, in special pe G4Media, ani la rand.

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.