Vehiculele electrice cu baterii vor fi, în medie, mai ieftine de produs decât un motor cu combustie internă până în 2027, datorită noilor metode de fabricație care reduc costurile de producție, susține firma de cercetare de piață Gartner.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Gartner se așteaptă ca aceste costuri de producție să scadă considerabil mai repede decât costurile bateriilor, care sunt cea mai scumpă parte a unui vehicul electric electric și reprezintă aproximativ 40% din prețul vehiculului. Gartner a precizat că analiza sa a fost determinată de „inovațiile care simplifică costurile de producție, cum ar fi arhitectura centralizată a vehiculelor sau introducerea gigacaloriei care ajută la reducerea costurilor de producție și a timpului de asamblare”.

Gigapressurile sunt mașini de turnare masive, pionierat de liderul de piață american Tesla, pentru a realiza piese unice de mari dimensiuni ale părților inferioare ale vehiculelor, pentru a simplifica producția și a reduce munca roboților.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

„Acest lucru înseamnă că BEV-urile vor ajunge la paritatea costurilor cu ICE mult mai repede decât se aștepta inițial, dar, în același timp, va face ca unele reparații ale BEV-urilor să fie considerabil mai costisitoare”, a declarat Pedro Pacheco, vicepreședinte al departamentului de cercetare al Gartner.

Firma de cercetare de piață se așteaptă ca, până în 2027, costul mediu de reparare a caroseriei și a bateriei unui EV după un accident grav să crească cu 30%. Acest lucru ar putea face ca vehiculele care suferă o coliziune să fie mai predispuse la o anulare totală, deoarece Gartner a adăugat că reparația ar putea costa mai mult decât valoarea reziduală.