Reclamele din cadrul viitorul plan Netflix, care ar urma să fie mai ieftin, vor fi gestionate şi vândute de Microsoft

Netflix filme sursa foto: Pexels/ John-Mark Smith

Contrar zvonurilor de până acum, reclamele din cadrul viitorul plan Netflix, care ar urma să fie mai ieftin, vor fi gestionate şi vândute de Microsoft.

În urmă cu două săptămâni, The Wall Street Journal scria că Google şi Comcast sunt principalii candidaţi pentru a se ocupa de reclamele pe care Netflix vrea să le afişeze într-un viitor plan cu un abonament mai accesibil.

Acum, Netflix a anunţat oficial că de implementarea, gestionarea şi vânzarea reclamelor se va ocupa Microsoft, demontând complet informaţia vehiculată anterior de prestigioasa publicaţie americană.

Analize Economedia

salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda

Înţelegerea este un pas important pentru ambele companii. Pe de o parte, Netflix este un pas mai aproape de viitorul plan cu reclame, care ar putea însemna redresarea sau, din contră „canibalizarea” planurilor premium (dacă utilizatorii aleg să renunţe la abonamentele mai scumpe pentru a folosi versiunea cu reclame).

Pe de altă parte, Microsoft „pune mâna” pe o audienţă de peste 221 de milioane de abonaţi şi datele acestora. Anul trecut, Microsoft a avut venituri de 10 miliarde de dolari din reclame.

Mai aproape decât Netflix de lansarea unei versiuni cu reclame este Disney+, care lucrează în acest scop cu Trade Desk. De remarcat că Google, care domină piaţa reclamelor digitale împreună cu Facebook, nu a fost preferat de niciuna de cele două mari platforme de video streaming.

sursa: News.ro

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: