Dacia, membră a grupului Renault, spune că va lua în considerare „toate opțiunile” pentru a se asigura că modelul său Spring asamblat în China rămâne accesibil, după ce UE a decis să aplice tarife suplimentare pentru vehiculele electrice importate din țara asiatică, transmite Bloomberg.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Noua Dacia Spring, comercializată în prezent în Franța la un preț de pornire de 18.900 de euro, va fi „probabil” afectată de tarifele UE, a declarat Xavier Martinet, șeful departamentului de marketing, vânzări și operațiuni al Dacia, în cadrul unei convorbiri cu reporterii.

Spune că UE a decis în favoarea creșterii provizorii a tarifului de 20,8% pentru Spring, pe lângă taxa de 10% care există deja.

Analize Economedia

studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat

Modelul este „cel mai accesibil EV din Europa și ne dorim să rămână așa”, spune Martinet.

Deși Dacia va „analiza toate opțiunile”, mutarea producției în afara Chinei pentru un vehicul aflat în mijlocul ciclului său de viață „nu este evidentă sau ușoară”, spune Martinet.

Înmatriculările Dacia Spring în primul semestru au scăzut cu 56%, la 12.000 de unități, deoarece țări precum Franța au introdus noi subvenții pentru vehiculele electrice care favorizează producția locală.

Martinet se așteaptă ca performanțele modelului Spring să se redreseze începând cu trimestrul al patrulea al acestui an, pe măsură ce marca introduce EV-ul în noi țări, inclusiv în Marea Britanie
Spune că cererea pentru vehiculele Dacia rămâne foarte puternică pe măsură ce noile modele sunt lansate