Renault a lansat Ampere, compania specializată în mașini electrice și software. Cum arată logo-ul înrudit cu rombul Renault

Renault ampere electric Foto: Renault

Renault Group a lansat marți compania Ampere, divizia sa de automobile electrice și software specializat, care își propune să devină liderul european pe piața de vehicule electrice, potrivit unui anunț al grupului francez. Ampere este axată pe tehnologie, iar scopul lansării este de a democratiza vehiculele electrice în Europa, cu mașini pe care oamenii și le pot permite. De remarcat că uzina și celelalte facilități Renault din România nu fac parte din proiectul Ampere, ele rămânând dedicate vehiculelor cu motoare clasice, pe combustie.

Foto: Logo Ampere Renault

Ampere operează în 11 locații din Franța, printre care patru unități industriale: ElectriCity care include fabricile de la Douai, Maubeuge și Ruitz; și uzina de la Cléon.

Compania are peste 11.000 de angajați – dintre care 35% sunt ingineri – care proiectează, dezvoltă, produc și comercializează vehicule.

“Crearea unui nou model de business, specializat în vehicule electrice și software, operațional începând de astăzi ne-a provocat să ne gândim la cum putem ilustra mai bine revoluția noastră și ambiția echipelor? Insuflând o viziune corporativă sustenabilă și traducând-o în fiecare proces și în fiecare produs. Construind, având ca punct de plecare punctele forte ale Grupului, și regândind fiecare mod de a face lucrurile. Valorificând rădăcinile noastre franceze și devenind lider în Europa. Facând cunoscut angajamentul nostru față de clienții noștri, de planeta noastră și de cei care trăiesc pe ea. Foaia de parcurs a lui Ampere se ridică la nivelul ambițiilor Grupului și sunt extrem de mândru să lansez această etapă majoră în evoluția sa” a declarat Luca de Meo, CEO Ampere Renault Group.

Sigla Ampere a pornit de la forma de romb, simbolul emblematic al Renault. Logo-ul este compus din mai multe romburi.

Condusă de Luca de Meo, CEO Ampere, echipa de management reunește oameni din cadrul Renault Group, precum și din afara industriei auto și companii internaționale de tehnologie.

Corporate
– Josep-Maria Recasens, Chief Operating Officer
– Cléa Martinet, VP Sustainability
– Vincent Piquet, Chief Financial Officer
– Benedicte Lenguin, Legal Councel
– Estelle Guillot-Tantay, VP Communications
– Alexandra Malak, VP People & Workplace

Technologie & Operațiuni
– Luciano Biondo, VP Industrial Operations,
– Emmanuelle Darot, VP Procurement
– Laurence Excoffon, VP Quality
– Luiz Quinalha, VP Manufacturing ElectriCity
– Olivier Brosse Platform Global Leader, C Segment
– Philippe Brunet, VP Powertrain & EV Engineering
– Henry Bzeih, VP Software & Systems
– Vittorio d’Arienzo, Platform Global Leader, B Segment
– Luc Julia, Chief AI Officer
– Christian Stein, VP Revenue Management & Customer Experience, Ampere
– Gilles Vidal, VP Design, Renault Brand & Ampere

Foto: Renault

Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *