Renault Trucks a lansat o variantă de 19 tone a camionului electric D Wide Z.E.

Renault Trucks D Wide ZE Sursa foto: Renault Trucks

Renault Trucks își extinde gama de modele de camioane electrice, cu o variantă de 19 tone a modelului D Wide Z.E. Producția de serie începe acum la uzina din Blainville-sur-Orne, în Normandia, Franța.

Fabrica Renault Trucks din Normandia a produs deja modelul D Z.E. (16 tone) și D Wide Z.E. (26 de tone) din martie 2020. Noi opțiuni de baterie pentru ambele camioane au fost, de asemenea, oferite de la sfârșitul anului 2020.

Acum se adaugă o altă variantă: camionul de 19 tone a primit o manevrabilitate îmbunătățită, pentru care este echipat cu un șasiu cu două axe. Renault Trucks spune că este „vehiculul ideal pentru transportul temperatură controlată temperatură. La fel ca D Wide Z.E. (26 de tone), noua variantă de 19 tone este alimentată și de două motoare electrice cu o putere totală de 370 kW (putere continuă de 260 kW).

Analize Economedia

salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda

Cuplul maxim al motoarelor este de 850 Nm. Există două variante de baterii, 200 kWh și 265 kWh. Renault Trucks oferă distanțe de 100 km pentru colectarea deșeurilor și până la 180 km pentru transportul de mărfuri.

Renault Trucks a dezvoltat, de asemenea, un nou sistem pentru creșterea eficienței energetice a camioanelor complet electrice cu caroserie frigorifică. Drept urmare, cele trei variante (16, 19 și 26 de tone) sunt disponibile cu o conexiune frigider care furnizează energia necesară sistemului de răcire direct de la bateriile de tracțiune de 600 V.

Compania franceză a făcut, de asemenea, unele modificări ale ampatamentului camionului. Renault Trucks oferă acum ampatamente de la 4.400 mm la 5.300 m pentru D (16 tone) și de la 3.900 la 6.800 mm pentru D Wide Z.E. (19 și 26 de tone).

Renault Trucks a lansat ultima variantă de camion electric abia în iulie, când producătorul a început să comercializeze D Wide Z.E. Camionul electric pentru deșeuri poate fi comandat deja în toată Europa, iar comenzile au apărut rapid – după Paris, Lyon și Barcelona, ​​Florența va efectua acum și colectarea deșeurilor menajere cu un camion electric de la Renault Trucks.

De asemenea, camioanele electrice Renault Trucks apar și în Elveția: distribuitorul elvețian de bere și băuturi Feldschlösschen a pus 20 Renault D Wide, ceea ce îl face cea mai mare flotă de camioane electrice din țară. Fabrica de bere a comandat camioanele de 26 de tone de la Renault Trucks anul trecut.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: