Renault Trucks își extinde gama de modele de camioane electrice, cu o variantă de 19 tone a modelului D Wide Z.E. Producția de serie începe acum la uzina din Blainville-sur-Orne, în Normandia, Franța.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Fabrica Renault Trucks din Normandia a produs deja modelul D Z.E. (16 tone) și D Wide Z.E. (26 de tone) din martie 2020. Noi opțiuni de baterie pentru ambele camioane au fost, de asemenea, oferite de la sfârșitul anului 2020.

Acum se adaugă o altă variantă: camionul de 19 tone a primit o manevrabilitate îmbunătățită, pentru care este echipat cu un șasiu cu două axe. Renault Trucks spune că este „vehiculul ideal pentru transportul temperatură controlată temperatură. La fel ca D Wide Z.E. (26 de tone), noua variantă de 19 tone este alimentată și de două motoare electrice cu o putere totală de 370 kW (putere continuă de 260 kW).

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

Cuplul maxim al motoarelor este de 850 Nm. Există două variante de baterii, 200 kWh și 265 kWh. Renault Trucks oferă distanțe de 100 km pentru colectarea deșeurilor și până la 180 km pentru transportul de mărfuri.

Renault Trucks a dezvoltat, de asemenea, un nou sistem pentru creșterea eficienței energetice a camioanelor complet electrice cu caroserie frigorifică. Drept urmare, cele trei variante (16, 19 și 26 de tone) sunt disponibile cu o conexiune frigider care furnizează energia necesară sistemului de răcire direct de la bateriile de tracțiune de 600 V.

Compania franceză a făcut, de asemenea, unele modificări ale ampatamentului camionului. Renault Trucks oferă acum ampatamente de la 4.400 mm la 5.300 m pentru D (16 tone) și de la 3.900 la 6.800 mm pentru D Wide Z.E. (19 și 26 de tone).

Renault Trucks a lansat ultima variantă de camion electric abia în iulie, când producătorul a început să comercializeze D Wide Z.E. Camionul electric pentru deșeuri poate fi comandat deja în toată Europa, iar comenzile au apărut rapid – după Paris, Lyon și Barcelona, ​​Florența va efectua acum și colectarea deșeurilor menajere cu un camion electric de la Renault Trucks.

De asemenea, camioanele electrice Renault Trucks apar și în Elveția: distribuitorul elvețian de bere și băuturi Feldschlösschen a pus 20 Renault D Wide, ceea ce îl face cea mai mare flotă de camioane electrice din țară. Fabrica de bere a comandat camioanele de 26 de tone de la Renault Trucks anul trecut.