Grupul auto Renault a anunţat joi că va investi 400 de milioane de euro în uzina sa de la Bursa (Turcia), pe care vrea să o transforme într-un hub de export nu doar pentru Europa dar şi pentru alte ţări din lume, transmite Reuters, citat de Agerpres.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Proprietarul Dacia a precizat că va produce patru noi modele la uzina din Turcia, inclusiv un nou SUV Duster low cost.

La nivel general, Renault îşi propune să taie cu până la 50% costurile cu producţia automobilelor în următorii patru ani, prin utilizarea crescută a tehnologiilor digitale şi AI. De acum şi până în 2027, Renault vrea să scadă cu 30% costurile de producţie per vehicul, în cazul vehiculelor cu combustie internă, şi cu 50% pentru vehiculele electrice.

Analize Economedia

calcule buget
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant

De asemenea, Renault vrea să scurteze durata de dezvoltare a vehiculelor de la trei până la doi ani.

Renault utilizează deja peste 300 de aplicaţii AI pentru a urmări componente auto şi a îmbunătăţi controlul calităţii şi intenţionează să crească acest număr până la 3.000 în 2025.

Renault Group se află în avangarda unei mobilităţi care se reinventează. Având o expertiză unică în domeniul electrificării şi beneficiind de alianţa sa cu Nissan şi Mitsubishi Motors, Renault Group se bazează pe complementaritatea celor patru mărci ale sale – Renault, Dacia, Alpine şi Mobilize – şi propune clienţilor săi soluţii de mobilitate durabile şi inovatoare. Prezent în peste 130 de ţări şi având peste 111.000 de salariaţi, Grupul a vândut 2,1 milioane de vehicule în 2022.