Renault va investi 400 milioane euro în uzina sa din Turcia, care va deveni un hub de export nu doar pentru Europa și pentru alte ţări din lume

Renault Union Motors Sursa foto: Renault

Grupul auto Renault a anunţat joi că va investi 400 de milioane de euro în uzina sa de la Bursa (Turcia), pe care vrea să o transforme într-un hub de export nu doar pentru Europa dar şi pentru alte ţări din lume, transmite Reuters, citat de Agerpres.

Proprietarul Dacia a precizat că va produce patru noi modele la uzina din Turcia, inclusiv un nou SUV Duster low cost.

La nivel general, Renault îşi propune să taie cu până la 50% costurile cu producţia automobilelor în următorii patru ani, prin utilizarea crescută a tehnologiilor digitale şi AI. De acum şi până în 2027, Renault vrea să scadă cu 30% costurile de producţie per vehicul, în cazul vehiculelor cu combustie internă, şi cu 50% pentru vehiculele electrice.

Analize Economedia

salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda

De asemenea, Renault vrea să scurteze durata de dezvoltare a vehiculelor de la trei până la doi ani.

Renault utilizează deja peste 300 de aplicaţii AI pentru a urmări componente auto şi a îmbunătăţi controlul calităţii şi intenţionează să crească acest număr până la 3.000 în 2025.

Renault Group se află în avangarda unei mobilităţi care se reinventează. Având o expertiză unică în domeniul electrificării şi beneficiind de alianţa sa cu Nissan şi Mitsubishi Motors, Renault Group se bazează pe complementaritatea celor patru mărci ale sale – Renault, Dacia, Alpine şi Mobilize – şi propune clienţilor săi soluţii de mobilitate durabile şi inovatoare. Prezent în peste 130 de ţări şi având peste 111.000 de salariaţi, Grupul a vândut 2,1 milioane de vehicule în 2022.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: