În următorii trei ani, Jysk intenționează să se dezvolte mai puternic în marile orașe europene. Totodată, compania investește și mai mult în platformele digitale. Lanțul danez de mobilă și decorațiuni interioare vede un potențial mare de expansiune, scrie Retail Detail.

„Prima alegere a clienților” este numele strategiei prin care Jysk dorește să intre într-o nouă fază de creștere. Retailerul vrea să-și extindă baza de clienți în țările unde lanțul are deja magazine. În plus, Jysk își mută atenția către marile orașe europene pentru a facilita cumpărăturile pentru clienții din mediul urban.

„În anii următori, vedem oportunități de a crește în continuare în țările în care avem deja magazine și o rețea logistică bună. În plus, vrem să fim mai aproape de clienții din orașele mari precum Madrid, unde intenționăm să deschidem mai multe magazine în următorul an fiscal,” spune CEO-ul Rami Jensen. Retailerul are deja peste 3.500 de magazine în 50 de țări.

Analize Economedia

calcule buget
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant

Accentul investițiilor se mută de la magazinele fizice la digitalizare. În perioada strategică anterioară, Jysk a investit 4,7 miliarde de coroane daneze (630 de milioane de euro) în conceptul de magazin 3.0, modernizând cu succes peste 3.000 de magazine. În actuala perioadă strategică, retailerul se așteaptă să investească cel puțin 2 miliarde de coroane daneze (268 de milioane de euro) în infrastructură IT, cumpărături online și alte platforme centrate pe client.

„Am investit în rețeaua noastră de magazine, iar acum punctele noastre de contact digitale trebuie să țină pasul, astfel încât clienții să poată face cumpărături ușor, oriunde s-ar afla,” a declarat Jensen.

În România, Jysk a deschis primul magazin în 2007, la Oradea. Anul acesta, în primăvară, numărul magazinelor Jysk din România a ajuns la 150, când a fost deschis cel din Constanța, în Mamaia Nord.