Retailerul de IT Altex anunță că dezvoltă Marketplace-ul printr-o varietate de produse din categorii complementare electro-IT, vândute prin comercianții parteneri, potrivit unui comunicat de presă. Categoriile de produse din marketplace-ul Altex sunt jucării, sport, băuturi, home & deco, DIY, bricolaj, sanitare și produse pentru copii.
Potrivit companiei, clienții vor achita o taxă unică de livrare, chiar dacă produsele comandate sunt de la vânzători diferiți.
„Marketplace-ul Altex trebuie să asigure 100% îndeplinirea promisiunii față de client, astfel încât acesta să nu simtă diferența între o experiență cu un produs Altex sau un produs vândut de unul din partenerii noștri. În plus, sellerii pot să ofere prețuri extrem de competitive, avantajați de o structură de comision simplă, un comision unic indiferent de categoria sau produsul pe care îl comercializează”, spune Monica Ciolănel, Director Marketplace Altex România.
Altex Marketplace, cel mai recent canal de vânzare, adună în prezent peste 100 de selleri specialiști în categorii complementare electro-IT, având deja listate peste 30,000 de produse în platforma online. De asemenea, partenerii integrați în marketplace au la dispoziție o echipă dedicată pentru suport.
Altex are o bază de clienți impresionantă, fiind un retailer cu prezență de peste 30 de ani și cu un concept de vânzare omnichannel, atât prin magazinele fizice cât și online. Produsele Marketplace sunt disponibile momentan exclusiv online, pe site-ul altex.ro și în aplicație. Strategia pe termen lung a Marketplace Altex este să ofere partenerilor acces la un canal de vânzare integral omnichannel.