Retailerul eMAG va lansa pe 10 noiembrie campania de Black Friday. Irina Pencea, eMAG: Intenția de cumpărare a crescut. Românii vor cheltui 2.855 lei anul acesta, în creștere cu 11% față de 2022

depozit eMAG1

Retailerul eMAG a anunțat că Black Friday va avea loc în data de 10 noiembrie 2023. Românii vor cheltui, în medie, 2.855 lei anul acesta, în creștere cu 11% față de 2022, a declarat Irina Pencea, general manager eMAG, în cadrul unei conferințe de presă.

Reprezentanții eMAG transmis că românii sunt în continuare interesați de a cumpăra produse de Black Friday. Astfel, intenția de cumpărare a crescut de la 53% în 2022 la 56% în 2023, iar retailerul se așteaptă în acest an la vânzări de 680 milioane lei.

„Oamenii se orientează către produsele de uz îndelungat: televizoare, frigidere, să le ia la un preț foarte bun. Reducerea medie este undeva între 35-40%, dar sunt și reduceri de până la 70% în zona de haine, îngrijire personală, accesorii telefoane mobile”, a declarat Tudor Manea, CEO Grup eMAG

Analize Economedia

criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
concedieri dreamstime
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

În ceea ce privește cele mai căutate produse de către români în acest an de Black Friday, în top rămân televizoarele și electrocasnicele, hainele, telefoanele mobile și frigiderele.

Potrivit reprezentanților eMAG, în gama de produse din acest an se numără 80.000 de televizoare, 300.000 de electrocasnice, 500.000 produse fashion, 250.000 de telefoane și gadgeturi, 80.000 laptopuri și echipamente, 2 milioane produse cosmetice și de îngrijire, 80.000 frigidere și mașini de spălat, peste 500.000 de produse pentru casă și grădină.