Retailerul Used Products, care vinde produse noi și pre-utilizate de tehnologie, se extinde în sistem de franciză în Oradea și Arad

telefon Foto: Pixabay

Retailerul olandez Used Products, specializat în vânzarea de produse noi şi pre-utilizate pe segmentul de tehnologie, de la gadgeturi până la articole de divertisment digital, anunță extinderea în sistem de franciză în trei noi orașe, simultan. Este vorba despre Oradea, Arad și Budapesta (Ungaria), pentru care au fost semnate deja contractele, potrivit unui comunicat de presă.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Strategia pe care o are astăzi filiala locală a retailerului olandez, calculată pe termen mediu și lung, este să se dezvolte în franciză în cât mai multe orașe, în contextul în care această nișă poate aduce satisfacții atât pentru viitorii antreprenori, care se decid să deschidă un astfel de magazin, cât și pentru clienții lor.

Magazinele din Oradea și Arad se estimează că vor fi lansate în luna decembrie anul acesta, iar cel din Budapesta în februarie 2024. ”Francizatul din Oradea este Andrei Ionașcu, un fost angajat de la magazinul Used Products din Cluj. După trei ani în care a experimentat cum funcționează un asemenea business, în Cluj, acesta s-a decis să își dezvolte în Oradea propriul magazin. Pentru Arad, investiția este făcută de o familie tânără, care a văzut potențialul acestei afaceri sustenabile. De asemenea, rețeaua internațională va deschide prima franciză în Ungaria, de această dată fiind vorba de un antreprenor cu experiență în domeniile de marketing și call center”, spune Alexandru Sasarman, Francizorul din Romania. 

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
trazactii calcule sedintă
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Magazinele Used Products cumpără, vând și fac schimb cu o gamă largă de produse, direct de la clienți și către aceștia. Pentru a avea succes într-o astfel de afacere, franciza evaluează în mod constant tendințele de ofertă și cerere ale produselor, ajustând prețurile în funcție de experiența acumulată.

Înființată acum mai bine de 25 de ani în Olanda (orașul Alkmaar), compania Used Products s-a extins constant în ultimul deceniu, mai ales în Europa, această formula de ”magazin în franciză” fiind astăzi extrem de populară. Și tocmai pentru că este un model de business care funcționează optim, compania duce mai departe ideea, cu intenția să-și crească și mai mult prezența la nivel internațional.

În acest context, al strategiei de expansiune, compania francizoare din Olanda a semnat pentru deschiderea celui de-al doilea magazin în Germania, la Mannheim. De asemenea, și Gregor Miklavčič, francizorul din Slovenia, pregătește o nouă lansare, la Maribor, a doua lansare din plan local.

”Noi, filiala din România, am făcut anul acesta un parteneriat cu francizorii mari din Olanda și, de curând, am primit rolul de COO (Chief Operating Officer) pentru a dezvolta  magazine noi în Spania, Franța, Italia, Austria, regiunea Scandinavă, Polonia, Moldova și Emiratele Arabe. Drept urmare, ne dorim să discutăm cu potențiali francizați, investitori interesați de modelul nostru de afaceri, pe care să îl aplice în România și în alte țări”, detaliază Alexandru Sasarman. Potrivit spuselor sale, cea mai recentă lansare de magazin din România a fost în luna august, la Sibiu, în prezent fiind active trei magazine, celelalte două aflându-se în Cluj și Timișoara.

Pentru a deschide un magazin Used Products în România, în sistem de franciză, costurile investiției de început pot varia între 50.000 și 200.000 de euro, în funcție de suprafață (cu aport propriu de capital de minim 25.000).