Rețeaua Medlife și-a triplat profitul și și-a majorat afacerile cu un sfert, după primul semestru din 2024. Compania vizează noi achiziții, atât în România și Ungaria, cât și în alte piețe din regiune

Hyperclinica MedLife

Rețeaua de servicii medicale private MedLife a încheiat primul semestru din acest an cu afaceri de 1,3 miliarde de lei, în creștere cu 24% față de aceeași perioadă a anului precedent, și cu un profit net de 17,4 milioane de lei, de peste 3 ori mai mare decât cel de anul trecut, care se ridica la 5 milioane de lei.

Astfel, MedLife a înregistrat în semestrul 1 din 2024 o cifră de afaceri consolidată pro forma de 1,3 miliarde lei, în creștere cu 24% față de aceeași perioadă a anului precedent. Creșterea s-a datorat, în principal, creșterii din toate liniile de afaceri ale Grupului, precum și achizițiilor finalizate de Grup în 2023 și 2024. Astfel, cele mai mari creșteri au fost înregistrate de spitale (+38%), de laboratoare (+29%), urmate de divizia corporate (+25%) și de clinici (+23%).

Compania susține că urmează să devină, probabil, prima companie din domeniul sănătății private care va depăși o jumătate de miliard de euro cifră de afaceri la finalul acestui an.

Rezultatul net înregistrat în perioada de 6 luni încheiată la 30 iunie 2024 a crescut cu 12,44 milioane de lei, comparativ cu aceeași perioada din 2023, de la 5 milioane de lei în perioada de 6 luni încheiată la 30 iunie 2023, la un profit de 17,44 milioane de lei în perioada de 6 luni încheiată la 30 iunie 2024.

„Rezultatele din primul semestru arată bine, atât în materie de venituri, cât și în materie de margini, iar acest lucru vine să confirme faptul că strategia pe care o urmăm este una sănătoasă și eficientă. Ne-am consolidat puternic în ultima perioadă, fiind nu doar singura companie listată la bursă, ci și singura rămasă cu capital autohton în topul serviciilor medicale. Am investit în echipa de medici, am investit în tehnologie și aparatură de top, am investit în digitalizare și optimizări de procese, iar rezultatele nu au întârziat să apară. Avem o creștere robustă în zona de servicii medicale, semn că românii au început să pună mai mult preț pe zona de prevenție și pe sănătate în general. Pe lângă serviciile de prevenție, românii au început să investească tot mai mult și în zonele de wellness, nutriție și mindfulness, toate coroborate ducând la un stil de viață mai sănătos. Deci nu mai vorbim despre abonamentul de sănătate, ci despre abonamentul de sănătate și wellness – acest pachet integrat de servicii care te ajută mai degrabă să previi boli și să întreții o stare bună de sănătate, nu neapărat să tratezi sau să intervii când boala este deja într-o etapă avansată”, a declarat Mihai Marcu, Președinte și CEO al Grupului MedLife.

Compania vrea să finalizeze extinderea MedLife Medical Park, precum și să inaugureze spitalele din Timișoara și Craiova, preconizate spre a fi date în exploatare până la sfârșitul anului.

În materie de noi achiziții și demersuri de extindere, reprezentanții companiei și-au confirmat interesul și deschiderea către noi oportunități de dezvoltare, atât autohton , cât și în țările din vecinătate. Dincolo de intenția de consolidare în Ungaria, Medlife vizează și posibilitatea de a testa alte piețe din regiune, transmite compania.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.