Spotify a confirmat scumpirea abonamentelor, vehiculată de săptămâna trecută, însă în România preţurile rămân aceleaşi, scrie News.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Preţurile abonamentelor Spotify cresc în majoritatea ţărilor în care este disponibil serviciul suedez de streaming. Sunt afectate de scumpire toate abonamentele disponibile, de la Premium la Student.

Din fericire, România nu se află pe lunga listă de ţări în care vor fi crescute preţurile comunicată de companie. Cel puţin deocamdată, ţara noastră rămâne la preţurile vechi.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

Preţurile Spotify în România variază de la 2,5 euro pe lună pentru studenţi, la 8 euro pe lună pentru o familie cu până la şase membri.

În celelalte ţări, preţurile cresc cu câte 1- 2 euro (lire sterline, dolari etc.) pe lună. Spre exemplu, în Franţa Spotify Premium creşte la 11 euro de la 10 euro, iar Duo (pentru două persoane) va costa 15 euro după o scumpire de doi euro.

Scumpirile anunţate acum de Spotify nu reprezintă o surpriză. Nu doar că vin după scumpirile operate de multe dintre serviciile concurente, dar şi CEO-ul companiei a făcut trimiteri subtile către această mutare.