Românii, codași în UE la achiziția online de cărți, reviste și ziare tipărite: doar 5,3% au făcut acest lucru / Nu stăm bine nici la formatele digitale

o femeie citeste o lectura Sursa foto: Freepik

România se află pe unul dintre ultimele locuri din UE când vine vorba de achizițiile online ale cetățenilor de cărți, reviste și ziare tipărite, transmite Euronews. Doar 5,3% dintre români au făcut asta în cele trei luni anterioare ale unui sondaj realizat de Eurostat. Pe ultimele două locuri s-au situat Letonia (3,8%) și Cipru (2%).

La polul opus se află Irlanda (28,3% au achiziționat astfel de produse), Olanda (23,5%) și Luxemburg (22,7%).

În 2024, tiparul a rămas formatul preferat al cititorilor care fac cumpărături online, potrivit celor mai recente date Eurostat.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Aproximativ 14,7% dintre locuitorii UE au cumpărat cărți, reviste sau ziare tipărite online.

infografic achizitii de carti online in ue
Sursa: Euronews / Eurostat

Românii nu au cumpărat nici multe ebook-uri sau audiobook-uri. În perioada analizată, doar 2,57% dintre respondenți au făcut astfel de achiziții.

Potrivit Eurostat, TikTok a contribuit la creșterea vânzărilor de cărți tipărite cu hashtag-ul #BookTok, multe librării având o secțiune dedicată exclusiv acestor cărți.

BookTok este o secțiune a TikTok dedicată literaturii, unde creatorii de conținut încarcă recenzii, scenete și alte tipuri de conținut legate de cărți.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.