Cea mai mare companie aeriană din Europa, Ryanair, a anunțat vineri că va renunța la serviciul de abonament după o perioadă de testare în acest an, deoarece nu era rentabil din punct de vedere financiar, scrie Reuters.
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -
Ryanair, cu sediul în Irlanda și care a transportat aproximativ 200 de milioane de pasageri anul trecut, a lansat în martie o ofertă „Prime member”, oferind abonaților care plătesc o taxă reduceri la tarife.
Însă, într-un comunicat, compania a anunțat că va renunța la acest serviciu, după ce programul a generat 4,4 milioane de euro din taxe de abonament în opt luni, dar a acordat reduceri la tarife în valoare de 6 milioane de euro.
„Această perioadă de testare a costat mai mult decât a generat”, a declarat Dara Brady, directorul de marketing al Ryanair. „Acest nivel de membri sau venituri din abonamente nu justifică timpul și efortul necesare pentru lansarea vânzărilor lunare exclusive de locuri Prime.”
Programul pilot a atras 55.000 de membri, care vor avea dreptul să continue să utilizeze abonamentul pe durata celor 12 luni de membru.
Compania aeriană a declarat în martie că numărul de membri va fi limitat la 250.000 de persoane.
Compania aeriană low-cost rivală Wizz oferă mai multe servicii de abonament, în timp ce firma spaniolă de rezervări online eDreams ODIGEO are, de asemenea, un serviciu premium.

Sursa foto: Pixabay