Șeful Ford, despre automobilele electrice mari: „Problemele lor sunt de nerezolvat”

Ford F-150 electric Sursa foto: Ford

Automobilele electrice de mari dimensiuni, cum ar fi camionetele și SUV-urile, nu prea se vând din showroomuri, iar șeful Ford, Jim Farley, crede că acestea au unele probleme „de nerezolvat”. El a făcut această afirmație în cadrul apelului cu investitorii de la prezentarea rezultatelor financiare pentru cel de-al patrulea trimestru al anului trecut, transmite Autoblog.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

„Pentru marile companii de retail, de utilități, aspectele economice sunt de nerezolvat”, a declarat Farley. „Acești clienți au cazuri de utilizare foarte exigente pentru un vehicul electric. Ei remorchează, merg în afara drumului, fac călătorii lungi. Aceste vehicule au o aerodinamică mai slabă și sunt foarte grele, ceea ce înseamnă baterii foarte mari și scumpe”, a adăugat el.

Compania are în portofoliu un EV de mari dimensiuni, F-150 Lightning.

Analize Economedia

Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar

Farley a mai spus că Ford se va concentra pe vehiculele electrice de dimensiuni mici și medii, care prezintă un argument economic mai solid.

Planul, odinioară ambițios, al Ford de a-și crește producția anuală de vehicule electrice la peste două milioane de unități până în 2026 a fost ajustat ca răspuns la schimbările de pe piața vehiculelor electrice, care au dus la încetinirea creșterii. Unul dintre vehiculele planificate era un SUV cu trei rânduri de locuri, de tip Expedition, dar acest plan a fost acum abandonat ca reacție la piață.

Ford va continua să urmărească electrificarea pentru vehiculele sale comerciale mai mari, cum ar fi camioanele mai mici și furgonetele, care pot utiliza stațiile de încărcare din depozitele companiilor.

Recent, șeful producătorului de automobile electrice Lucid Motors a declarat că automobilele electrice cu autonomie de 300 km sunt „viitorul”, deoarece vor deveni accesibile ca preț.