Şeful producătorului auto Stellantis, Carlos Tavares, se aşteaptă ca aprovizionarea cu semiconductori să rămână dificilă până la sfârşitul anului viitor, potrivit unui interviu publicat duminică în ziarul francez Le Parisien, citat de Reuters, conform News.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

”Situaţia va rămâne foarte complicată până la sfârşitul anului 2023, apoi se va relaxa puţin”, a spus Tavares, adăugând că ”producătorii de semiconductori au interes să facă din nou afaceri cu noi, mai ales că cresc preţurile”.

În ultimii câţiva ani, penuria de cipuri semiconductoare, cauzată, printre alţi factori, de impactul pandemiei de Covid-19, a forţat producătorii auto mondiali să renunţe la planurile de producţie pentru milioane de maşini.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

Deficitul de semiconductori se diminuează, dar cu un cost nou şi permanent pentru companiile auto. În Franţa, deficitul continuă să afecteze vânzările producătorilor.

În timp ce înmatriculările de maşini noi din Franţa au crescut cu 5% luna trecută, conform cifrelor din industrie publicate sâmbătă, acestea au rămas în scădere cu aproape 12% de la începutul anului